Pääni on tainnut paisua.

Ajattelin, että jos ottaisin taas sen saman iskujärjestelmän käyttööni. Sen, joka mulla oli viime talvena. Sain kaikki jotka tahdoin. Tietysti eri aikaan, mä en harrasta kahden kanssa samaan aikaan suhteita. Olen biseksuaali, mulla on enemmän valinnanvaraa. Suhteeni ovat aina kovin lyhyitä. Anygays.

Aamulla kun heräsin, musta tuntui oikein kummalliselta. Olin nähnyt unta, jossa olin saaressa. Isosaari nimisellä saarella. Jostakin kumman syystä Jameskin oli eksynyt sinne. Oikeassa elämässä James vihaa mua, joten olin hyvin hämilläni. Unessani hommailin Jamesin kanssa ties mitä kummaa ja ei-niin-kummaa, mutta jos sopii, en mainitse asioita tässä, niin irstasta se on.

Uneen liittyi myös jotkut kummalliset rauniot, joissa oli kuolleita pilvin pimein.


Tänään päivällä Peppi sanoi mulle, että hiukseni tuoksuvat aivan Jamesille. Jos uneni, Pepin kommentti ja James ovat yhteydessä toisiinsa, siitä ei tosiaan hyvää seuraa. Taidan uskoa taikahömppään ja sellaiseen. Aivan tosi hassua, en itsekään tajua.

Syksy tulee aivan kohta. Aivan kohta. Olen niin innoissani.