ihan vitun paska olo, silleen fyysisesti. mahaan sattuu jo kolmatta päivää putkeen, hedaria kestäny viis päivää. koko viikkoon en oo syöny oikeen mitään, kun ei oo uponnu ollenkaan... ei vaan maistu jostain syystä. mikä mussa on vikana? oon aina ollu kova syömään. 8 päivää ja oon laihtunu kuus kiloa. oon aika ihmeissäni, vaikka tätähän mä haluan. en tosin sitä huonoo oloo, mikä tässä samalla tulee, nähtävästi.

sit kuitenkin tää saattaa johtuu stressistä. viikottaiset seulat taas, koska menin ja mokasin. miten ihminen voi olla OIKEESTI näin saatanan tyhmä? eikö mun päässä liiku yhtään vitun mitään? ei selvästikään, kun kaikki menee koko ajan päin vittua. nyt ei voi kukaan enää sanoa, et "sulla on vaan paha olo ja siks tuntuu, et kaikki mene väärin tai huonosti." ei ihan tosi ole noin. oon ollu kolme päivää ihan ylihyvällä tuulella enkä siltikään saa asioitani kuntoon tai järjestykseen. tää loppupaska joka nyt puskee päälle on sellasta, etten voi vaikuttaa asioihin. en mitenkään.

mä haluaisin, et tää olis jo ohi. ettei sattuis enää, ettei mun tarvitsis enää itkeä. tänä yönäkin joudun valvomaan koko vitun yön, että saan negatiiviset seulat aamulla kymmeneltä. taino, vastaus tulee vasta ens viikolla mut huomenna annan seulan. tää on niin syvältä. miksi mä? ja aina samat kysymykset. mun blogi hukkuu angstiin.

haluaisin ehkä täälläkin ilmottaa, että oon tavannut yhen tytön. sen nimi on mira, se on mun ikänen ja se on jotain kauneinta koko maailmassa. miten sitä edes kuvailis... se on ulkoisesti kaunis ja luonteeltaan kaunis, kiltti, hauska (!!!), ihanan suloinen ja kovin tunteellinen otus. siitäkin tulee mieleen ristiriita, niinkun mustakin. ei kuitenkaan samalla tavalla. en osaa selittää, mut sellanen se on. pieni ja höpsö. ainoa joka saa mut hymyileen ihan missä tilanteessa vaan. vois tuntua jopa siltä, että tässä se on se mun -------. mä toivon erittäin hartaasti sitä.

silti hukun suruun, vihaan, pahaan oloon ja kyyneliin. kuka mulle on luonu tällasen elämän? millanen Jumala tekee näin? miks mä en voi olla niin normaali kun muutkin?