Mä oon taas ihan tyydyttyny. Voi miten ihana elämä mul nykyään on. :)

Juteltii ihan törkeesti eilen, varmaa kaks tuntii ainaki. Oli ihanaa tietää asioita toisesta, ja nyt mä ymmärränkin sitä paremmin. Mä en vaan tiedä, mitä teen sen suhteen. Seurustelisinko vaiko en. Tykkään siitä ihan liikaa, mut en uskalla, kun mokaan kuitenki taas kaiken, vaik en todellakaan halua. Jos vaikka olisin mokaamatta tällä kertaa..? Uskallanko mä? En.

Tykkään tosta. Se on tosi friikki, ihan pimee ja sairas ja kaikkee, mut se puhuu ihanasti ja on tosi lämmin. Ja se vaan osaa. Ei oo muuten kukaa muu viel osannu.

Luotanko mä? Joo ja en. Mun ei ehkä pitäis, ku ei noista koskaa tiiä, enkä mä haluu haavoittua. Itsesuojeluvaisto. Ja vitut. Oon aika pihalla.

Nyt se juoksi kauppaan. Ja huomen se tulee yöks, taas vaihteeks. Ääää, mä tuun hulluks ku se on tollane. Oon mäki saanu jotakin aikaan. Se pääs siitä kauhutilastaan mun kautta, ja oon tosi onnelline sen puolesta, mut plussaa se on mulleki, vaikken osaa ajatella sitä sillee.

Taidan olla liian ihanas olotilas nyt. Upeeta.

No I don't wanna start seeing you
If I can't be your only one.

Ristiriitasta.