Hih. Tänään oli paras herätys ehkä ikinä. Parempi ku torakoita -herätys. Milla hyökkäs mun päälle ja ää. Oli niin hyvä olla siinä. ♥

En taaskaan saanu nukuttua. Mä en tajua mikä Millassa on. Se simahtaa aina jossain kahentoista aikaan ja meitsi valvoo. Valvoin viime yönäkin viiteen, ja sit vast nukahdin. Välil istuin, välil vaihdoin sänkyy, millon mitäki. Kuuntelin siinä ilosesti kun kaikki vaan kusi siinä käytävän toisella puolella (vessassa siis) ja meinasin kuolla väsymykseen. En osaa nukahtaa.

Milla muuten sätkii silleen hassusti kun se nukkuu. En muista ikinä mainita asiasta. Tiedättekö, kun näkee puolunta, jossa kaatuu esimerkiks rappusissa tai putoo jostain korkeelta ja sit sätkähtää yhtäkkii hereille? Milla sätkii silleen, mut ei niin kovasti eikä herää. Silleen kahen minuutin välein. Se on tosi huolestuttavaa, eikä mulla oo mitään hajua mistä se johtuis. Varmaan lääkkeist, ku kaikkihan ne vaikuttaa hermostoon. :/ Kamalan pelottavaa. ://

Oli oikeesti tosi hyvä päivä. Menin Sonjan kanssa kahville. Se on niiin ihana että muhun sattuu. Tykkään puhuu sen kaa asioista, se jotenki tajuu. Oon muuttunu kauheesti, seki tajuttiin.

Pelottavaa, kun yks tyttö tuijotti mua kahvilassa ihan sikapaljon. Mä en tiedä mikä mussa on. Ehkä se luuli mua Antti Tuiskuks tai pojaks, en tiiä. Ja sit se rupes puhuu puhelimessa ja itki. Mun olis tehny mieli mennä halaamaan sitä. Voi toista.

Olin Sonjalla teelläkin ja tulin kymmeneltä kotiin. Huomenna 10-13 koulua. Jeah, ja sit teen sitä äikän kirjailijakansioo. Hih, tykkään siitä. ^^"

Ja tykkään mun tytöstäni. Se on joku ihanin, ei kiukutellu tänää eikä eilen yhtää. Ihanku puhuisin jostai pikku lapsesta. :'D Yää, en osaa olla tunteellinen. Milla on ihana, tykkään halaa sitä ja olla sen vieres, vaikken saakaa nukuttuu ikinä sen kanssa. Oot rakas. ♥