Oli ihana Kitka 1 (isoskoulutusleiri, jos sen noin hienosti voi sanoa). Luin iltasatuja, puhuin henkeviä (PALJON), toimin hierojana ja hierottavana, löhösin, esitin Riikka Runkkaavaa Käkikolibria, lauloin, riehuin, tutustuin uusiin ihmisiin - Juha on ihk - ja söin paljon.

Mä nauroin perjantaina niin paljon, että vatsalihakset oli tosi paskana lauantaina. Puhuin jälleen koko viikonlopun sujuvasti paskaa ja ihmiset jopa nauro mulle! ;D Kelatkaa.

Ensilumi tuli, ja näin sen heti lauantaiaamuna kun heräsin. Nukuin sen yön kyllä ihan ällöttävän huonosti, kävelin unissani niin, että muistan se itekin ja tiedostin sen, jäädyin, koska Annastiina viisaana tyttönä oli jättäny ikkunan auki ja laittanu patterin kiinni. Nätisti tiivistettynä mä nukuin todella paskasti ja heräillen koko ajan.

Tää aamu oli kamala; Lauri ja Mikko rämpytti meijän oven suussa - ovi oli tietysti auki ja valot laitettiin päälle - "joka huoneessa on torakoita" -laulua, ja mä olisin vaan halunnu sanoa niille, että pitäkää päänne kiinni. Voi Mirkan aamuja. :P

Mikkoon tutustuin tosi hyvin leiril. Se on kyl niin kiva ettei mitään rajaa. Ja se istu tänään mun mahan päälle kun löhösin sohvalla mahallani. Tapahtuma meni suunnilleen näin:

"Mee Mirka pakkaamaan! *istuu vatsan päälle* "
" *Päästelee valittavia ääniä* Ai saatana Mikko, mä pakkasin jo aamulla, lakanatkin!"
" *Hyppii* Älä selitä, et oo kuitenkaan pakannu ollenkaan."

*Painia*

"Enkö ookki aika vahva?"
"Tytöks joo."
"Arvaa miks? Ota mun ja Millan seurustelu huomioon."
"Nii, sitä on kiva heitellä, vaikkei se paljoo painakaan."
"Emmä sitä kyllä heittele. *Pitkä katse silmiin* "
"Niin joo. *Poistuu paikalta* "

Oli ihana leiri tosiaan. Ja Juha oli ihan että "AI SÄ OOT SE!!!" kun kerroin sille terkkuja Millalta, niin kun kerroin kaikille muillekin.

Opin muutaman uuden leikin: toisen nimi oli Jänis istui maassa ja toinen oli Masamato. "Mä istuin penkillä, pureskelin purkkaa *mässynmässyn* ja leikin mun jojolla *wiuuwiuu*. Sit mä näin Masamadon, ja se oli näääin pieni, ja mä kysyin siltä 'Masa, mitä sä oot tehny?!' 'Mä join yhen kokiksen liikaa...'" Ja me keksittiin uudet sanat Elämälle kiitos leikkiin. Sieltä löytyi myös lisääntymiskyky ja hilseshamppoo.

Ja ton kaiken kirjoitettuani tajusin, ettei puolet lössistä tajua puoliakaan, mut ei se mitään, mä oon huono selittää muutenki! Kaiken kaikkiaan siis lähinnä leikittiin koko leiri, taidettiin tehdä kolme tärkeetä juttua koko vklopun aikana. Kivaa ainakin oli.

Tänään oli ihanaa nähdä Millaa, ja vääntää Juhan kanssa bussipysäkillä Jänis istui maassa -laululeikkiä. Olin vähän surkuna silloin kun Milla oli meillä (en siis sen takia, että Milla oli meillä), mut saatoin sen sit ihan hyvillä mielin kotiin ja tekstasin illalla.

Kävelymatkalla kotiin päin tajusin, että mä sittenkin riitän. Kerrankin. Mulla on koko ajan ihan ihmeellisen hyvä ja ihana olo, ja siihen en oo tottunu. Mut parempi näin, kun oot vieres. <3


1037787.jpg


Arvatkaa, mistä huomaa että mä olen ollut Millan seurassa?

Mun käsistä. Kiitos rakas. <3




ps. olin Nauris vklopun ajan.