Oon mä kans hullu akka. Just ikkunatupakoin taas. Eikä nukuta. Luin tos Zsanyan novellia Rommiakin kitkerämpi, ja siihen tulee vissiin 20.3. jatkoa. Se on ihan ihana, oon täysin koukussa. Mut nojoo, kuka ei olis hulluna Zsanyan teksteihin. Se on niin tajuttoman hyvä kirjottamaan, ettei mitään rajaa. Mä en käsitä, en en ja en. Hakkaa mutkin ihan kuus nolla, vaikkenhän mä oo kun keskivertokirjoittaja.

Kuuntelen Rockia ja näy just tulee tää yks söpö biisi. En tiedä kenen, mut on tosi suloinen. Nimestäkään ei oo harmainta aavistusta, mut jotain se laulaa et "Me and Susan..." et en sit tiiä. Olin Emmalla tänään. Tai siis kai se on jo eilinen joo. Lähin puol ysiltä. Itse asiassa en ollu Emmalla, olin sen faijalla siellä Malminkartanolla. Se oli viime yön meillä. Toi lattia on niin tyhjä, kun Emma ei oo siinä patjalla. Luvassa jälleen yksinäinen yö.

Vitsit, huomenna mitää mennä faijan kans kattoo jotain mummin näyttelyjuttua Järvenpää talolle. Mummi kuuluu niihin yhdistyksiin, esim. Asutko yksin? ja sit joku toinen näiden leskien juttu. Onneks mummilla on nyt se Paulus, josta se tykkää vissiinkin aika kovastikin. Voi kun suloista. Ja mä oon ihan aivokuollut.

on hetkiä
kun kaikki tuntuu liukuvan
hitaasti alas hämärään

ja kaupunki
voi kasvaa liian suureksi
kun yksin hiljaisuuteen jää.

Tosi kaunista Tehosekoitinta. Kaukaisimmalle rannalle. Sinne mäkin joskus meen, ihan ite purjehtien. Ihan oikeesti, se on ehkä mun ainoo haave. Nojoo, nyt en vedä tähän mitään kliseeshittiä, kun mulla on tapana tehdä niin. Radiossa karjutaan, huutohevi on aika kaunista ja söpöä oikeastaan. Isot miehet yrittää olla  vieläkin isompia, aaw. Ja ikävä Emmaa. Tässä ei taas oo mitään fiksua. Taidan lukee vähän lisää Zsanyaa, heippahei.