Eilen oltiin Disneylandissa. Oltiin kaikki ihan kuolleita ku tultii takas, oltiin siel yli 12 tuntii. :P Ilotulitus oli tosi makee, ja se Hollywood Hotel Terror -juttu. Ihmisia siel oli yllattaen ihan liikaa mut muuten oli ihan siistii. Ei mul oo siit oikee mitaan kerrottavaa.

Mun mieleen vaa palas yhtakkii yhes jonossa, et ei perse, mun rakas on koskenut toiseen mun parhaista ystavista (kumma kun ei molempiin). Hyi vittu. Mua allottaa se ajatus ihan tajuttomasti, ja viel se, et saan parhaan ystavani jamapalat. Tosi loistavaa.

Jos ma vaan yritan tostakin huolimatta olla muruni kanssa? Okei, mua allottaa toi ihan kauheen jarjettomasti, mut en ma voi sita muuttaakaan. Yritan vaa ajatella ettei menneil oo valii, vaan silla, mita nyt tapahtuu. Haluun olla mun kultani kanssa, se on just nyt mulle kaikki. <3

Ikava vaan purkautuu eri tavalla ja eri tilanteissa koko ajan. Eilenki muistin taas murun ilotulitusten aikana, ja Ela tuli mieleen, ku soin tacoa... Haluun vaa takas mun kavereiden luo ku taal oon niin yksinainen. Taal ei oo muita ku Miia, ja senki kaa riitelen koko ajan enka jaksa kattoo sita. Ma haluun mun kaupunkiin, vaikka haluun kyl naha tanki paikan. Oon ristiriitanen. Ja mummi on arsyttava kana.

Kohta lahetaan San Diegoon (kai) Paulin vanhempien luokse viikonlopuksi, blaaaaahhh. Eka ma valitan, ku en ikina naa maailmaa tai koe mitaan ja nyt ku oon taalla, haluun takas jonneki skrubuseen Helsinkiin.

Nyt se mummi puhuu taas itestaan. Ma en jaksa kuunnella, se on oikeesti raivostuttava. Tiedan et se on vanhus mut nakisitte ton...