Oon faijalla taas ryyppäämässä. Tääl on mun lisäks Tuomas, Pate (ei pikkupate) ja Altti. Oon niiku jätkien keskellä. :) Meil on tosi kivaa. Laulettiin äsken varmaan sata biisii yhessä, vähän niinku karaokee ja Sonja lähti jo varttii vaille ykstoist. Meil on tosi kivaa. Kuuntelen nyt Panic! at The Disco -bändii ja noi jubaa tuol jotain. Altti on tosi mukava jätkä. Ja mä oon tosi kännissä. Tosi rento fiilis. Faija lähti töihin puol kymmenen ja silleen. Vittu ku joudun kooko ajan korjaa kirjoittamiani asioita. Ää. Huomenna mennään Emman kans leffaan. Taidan olla pikkusen sekasin.

Saan savukkeita vasta huomen aamulla, aika vituttavaa. Mä oon syöny tänään pienen munkin, juonu kaks kuppii kahvii, syöny näkkärin ja rainbown pikkupatukan. Ja syöny vähän sipsei.

Vittu, must tulee koht joku anorektikko. Ja haluun et joku haluu mua. Säälittävää, angst. Ei voi mitää. Fiksailin tänää Mian blogii. Laitoin sinne modit ja pistin sen toimii. Se oli ihan kivaa. En saa mitää kasattuu kun oon siin sekasin. Koitan saada jorain kasattuu täst mun pääst tähänn. Moro, bähää. Pitkää kiva ilta, moro,