Tanaan oli shoppailupaiva, ja oli ihan kivaa. Sain ostettua farkut, paidan, hihattoman hupparin (♥), sukkia ja tuliaisia. Ja vihdoinkin murulle sen hajuveden! Nyt oon ylpee. Eihan silla oo hajuvesia kun koko kaappi taynna, ja se vihaa sita etta niita on niin paljon. Just sen takia ma sille uuden ostinki, haha. :D Oon ma aika julma.

Huomenna me lahetaan pois taalta. Ah ihanaa, tietokone jossa on aan ja oon paalla pisteet. ♥ Ja se tiistaiaamun heratys (kun siis ollaan vasta tiistaina Suomessa, nyt se on varmaa). Eika tarvii katella enaa tota mummii, mul menee hermot sen kanssa ihan totaalisesti.

Oon tosi vasyny. Nukuin viime yonki sohvalla, ku mummi kuorsaa niin saatanasti ettei kukaan tervejarkinen pyst nukkumaan sen vieressa! Okei, maki kuorsaan sillon ku oon kauheessa flunssassa, mut ku se tekee sita joka yo! Mut ei siin sohvassa mitaan vikaa oo, siina on paljon parempi nukkua kun sangyssa. Ihana ihana sohva.

Mokailen koko ajan ton kielen kanssa. Kyl ma englantia ymmarran ja osaan lukea lahes virheettomasti, mut toi kommunikointi vieraalla kielella kusee toooosi pahasti. Se on tosi vituttavaa, mut se nyt johtuu vaan siita et oon niin ujo puhumaan muita kielia. Yritan kovasti soveltaa ja valilla jopa onnistun puhumaan kielta, mut pyh. Hansin kaa puhutaan ihan jees englantii, kun se ymmartaa kaiken. Mummiki sano, etta se soi saippuakeittoa kun sen piti sanoa etta se soi mustikkakeittoa, eika Hansin ilmekaan varahtany. Se on niiin ihana.

Sain laitettua galleriaan reissukuvia tanaan. Ne on kivoja mun mielesta. Nyt meen loikoilee tonne sohvalle, c-ya homot. ♥