mä vihaan mustasukkaisuutta. mä vihaan valtiota. mä vihaan alaikäisyyttä. mä vihaan melkein kaikkea. ainoo asia jota en tällä hetkellä vihaa, on mira. mira on rakkaus, mira on jotain mahdottoman tärkeää.

mustasukkaisuus. antti ei anna mun olla miran kanssa rauhassa, sen on koko ajan pakko keksiä syy suuttua mulle ja loppupeleissä se syyttää aina siitä kaikesta vihasta sitä, et mä olen miran kanssa. et hän kokee olevansa jotenkin välissä. saatana sentään, ei meidän väliin pääsis koskaan kukaan. miran kanssa on niin hyvä olla, etten päästä ketään meidän väliin. vittu jos antti on niin tyhmä ettei tota tajua, sen tarvii olla oikeesti ihan ylityhmä.

valtio. vitun paska pakottaa mut kusee seulat joka viikko, niinku monen muunki tarvii tehdä. ja silti suomen suojelupoliisi sanoo: ”pakko myöntää ettei huumeet oo meijän ongelma, toi viina on.” miks siitä sit pitää tehä tollanen numero? no vittu siks, et se on laitonta. ihan vitun turhaaaa. en kestä tämmöstä turhista asioista riehumista. se on ihan liian merkityksetöntä.

alaikäisyys. siks seulat on pakollinen asia. siks en saa juoda tai polttaa, siks en saa muuttaa omaan kotiin, siks en saa tehä elämälläni mitään, mitä mua huvittais tehdä. enkä tarkota pelkkiä päihteitä ihan tosi. moni muukin asia menee alaikäisyyden piikkiin, mikä vituttaa rankasti, mm. kaikki hyvät bileet. ja vaikka olis jotkut bileet joihin pääsis alaikäisiä, mutsi ei päästä siks, et oon alaikänen. just näin. vittu miten perseestä, noloo ja naurettavaa. huh huh.

tässä tän päivän avautuminen. oon itkeny puol päivää, mut ehkä tää tästä pikkuhiljaa. mira oli taas ainoo, joka sai mut rauhotettua vaikkei se sanonut edes melkeen mitään. kunhan soitti ja kuunteli mun paskanjauhamista. mä sentään tiedän, et sitä oikeesti kiinnostaa, että se välittää. luojan kiitos se välittää, oikeesti. mä en enää vois kuvitella olevani ilman sitä.

toisinaan maailma on ihan liian hankala paikka. onneks täällä on ihmisiä, jotka osaa olla apuna. onneks joku täällä merkitsee. onneks joku täällä arvostaa mua just sellasena kun mä olen.