Aika loistavaa. Outi tuli faijalle yöks, ku Janne ja Jaro ei sit tullukaa. Ihan hyvä vaan, ne vaan päätti tunkeutua, ilman et sanoin et saa tulla. :D Mut hyvä, ettei tullu. En ois jaksanu katella niit kännissä.

"Eka isukki näyttää ja sit nussitaan." Joo on kivaa. :x Oltiin hetki sit ulkona hillumassa. Käytiin siel uimalaiturin lähellä. Juteltiin kaikkee upeeta ja oltiin helkkarin ilosia. Syötiin päivällä pussillinen sipsiä ja pizzat. Nyt on aika pläski olo. Mirka's & Outi's kokeileva keittiö kokoontui äsken ensimmäistä kertaa, ja tehtiin vetistä makaroonia jonka seassa oli tonnikalaa. Paljon mausteita (pippuriseos) ja eräs tärkeä, salainen ainesosa, jota en tässä voi paljastaa. :'D Ollaan juoruttu ihan liikaa kaikkea. Joo ja Mirka ei oo hidas kirjoittaa. Alotin 01:49 ja nyt kello on 02:12 eli joo moi. Mutku duunaan täs sivus kaikkee muutaki, anteeks, EVO! :p Joo lol. Lol lol, Mia. (:

Joo. Angstimusa soi. Mitähän viel selittäis. Outi oli aika sekasin hetki sit, mut nyt se on selvenemään päin. Kylläkin pullo kourassa, mut... ei se mitään meinaa!!! *puolustelua* Oon taas unelmoinu ihan liikaa koko päivän. Ja selittäny Outille niin paljon kaikkee, et sil on varmasti menny hermot mun puheripulin kanssa. :> *Outi väittää vastaan* <-- näin Outi itse sanoi. Kyl meille heruu, hei!

Olis niiiin kivaa olla ihan sekasin, mut minkäs teet. Mä en voi. Mä en voi tehä enää mitään. En sais valvoo. Pakko mennä nukkuu. Tää ilta oli ihanin pitkästä aikaa. Ihan törkee flirtti päällä Suskin kanssa oli tänään. Mä voisin taas jotain sählätä uuden naisen kanssa. Siitä tulis muuten mun nainen, jos mä en olis kiinnostunu ihan muista. :'D Mut ei se mitään, parempi ehkä näin.

Millään ei oo enää mitään välii. Tietyt tietää varsin hyvin, minkä takii.

Vittu mitä teinikanailuu taas.