Olipas sekava merkintä viimeks, mut ei se mitään.

Oon ihan jumissa päästä varpaisiin, mut sen arvosta olikin. En mä jaksa venaa ens viikonloppuun, ihan vitusta. Se nauro mun perjantain ilmeille viel eilenki, mut ihan samanlaiset ilmeet oli silläki!

"Kauhee nymfo sustaki tullu."
"No anteeks, mä en voi sille mitään... *5sec* enkä muuten oo ainoo!"

Oli upeeta saada kivaa palautetta eilen ja kuulla niitä sanoja. Kerrankin joku tahtoo, että munkin on hyvä olla. Ihan vaatimalla vaatii. Se on tosi suloista tossa otuksessa, voisin ottaa sen kokonaan, paitsi etten tahdo.

"Mun pitää... ihan oikeesti... lähtee... Hei onks toi nyt kivaa?!"

Kihh. Vittu se Élan kohtaus pe-la yönä. Hajosin ihan totaalisesti. Se juoksi makkariin, huus ihan täysii et "kissa on parvekkeella", teki saman tien uukkarin ja huus "herranjumalaherranjumala!" Sain ihan hirveen sätkyn, mut jälkeen päin vaan naurattaa. Mul oli kyl ihan loistavaa, oikeesti. Mmmh, mä en jaksa odottaa. Huaaaaahhh.

Hassua. Sit kun mulla rupee menee hyvin, kaikkien muiden seuraelämä kusee. Mul on kyl tosi hyvä mieli nyt, mut vähän vaan häiritsee se toisen ongelma. Toivon, että se suostuu kertomaan mulle, mikä hätä siinä asiassa nyt on, mut en halua pakottaakaan. ja toinen haluaa enemmän kuin mä, mut sille sopii kuulemma tääkin järjestely.

Ihanaa, tasa-arvoa molemmin puolin. Tykkään. ♥

s320x240

Näin kova meno oli, edes kamera ei pysynyt kädessä. :'D Oli kyl ihan loistavaa.

Saan vuokses sydänkohtauksia