Miks mun saunaillat menee aina ihan päin vittua? :'D Enää ei jaksa ku nauraa.

Antti sammu lasipöydälle, Toni ja Kakkula sammu partsille ja muut bunkkaili lähinnä lattialla. Muru sai mustasukkaisuuskohtauksen, kiukutteli ja lähti jo yhentoista aikaa menee, enkä mä ees tajunnu sen huutaneen mulle että on lähdössä. Herättiin Jukan kanssa vasta kahelta, ja siivoiltiin paikkoja. Lagasin koko päivän, muru toi hyvyyksiä ja sunnuntaina oltiin taas ihan ämpärikännissä.

Mun elämä on suhteellisen alkoholipainoitteista... Mikähän nyt mättää? No, ei se oo haitannukaan, ainaki saa muistoja. Tosin yleensä aika huonoja, mutta muistoja kuitenkin.

Tänään on läksiäiset. Pelottavan kuulosta, pidän läksiäiset. En olis koskaan voinu muuta kun haaveilla läksiäisistä, ja nyt ne vihdoinkin tulee. Tosi epaäaitoa.

Porukkaa tulee taas enemmän kun laki sallii. Kutsuin Banaaninki tänne toissa päivänä ihan ympärijurrissa ja käskin ottaa kaveritkin mukaan. Huoh, miten mä selviin tästä? Pekka ei saa tulla, ei vitussa. Se hajottaa kuitenki kaiken, mikä ei oo vielä hajalla.

Toivottavasti mä en mokaa enää ikinä. Nyt saa luvan riittää. Tää ei oo yhtään reilua ketään kohtaan ja tästä tulee ihan vitun sekavaa. Mä en en en en en kestä enää mokia, niitä on ihan liikaa.

Aloitin heti aamusta ennen hammaslääkäriä. Tää on periytyvä sairaus.

I know that
all that we want is to feel inside
some kind of comfort with all that we've done
we can hide.
We'll be the best in the world.



Just niin. Oliski noin. Voi perkele.