Tää viikko on ollut ihan kamalan upean ihana. Jotenkin tosi... epärealistista ja epätodellista.


Milla on ihana. Pussailtiin paljon tänään, eilen ja toissa päivänä, ja taidan olla aika heikkona. On tullut muutakin sen tytön kanssa tehtyä. Oon niin hullaantunut ja sekaisin siitä, etten pysty keskittymään mihinkään ja kaikki tuntuu menevän ihan ohi korvien. Me muuten seurustellaan, vaikka tosin vasta eilisestä lähtien.

"Olet kaunis niin kuin aina sinun korkeissa koroissa."

Pöh. Kaikki on yhtä aikaa aivan sekavaa, ihanaa, söpöä ja kamalaa. Saatoin Millan tänään kotiin ja kohta meen niille. Toivon, että siellä on kaikki ihan hyvin, kun tapahtu vähän ikävästi äsken.

Matikan ja Ruotsin kokeet meni tänään ihan penkin alle, mutta aivan sama. Ja sitä paitsi, luin sähköpostiani äsken ja olin saanut tällaisen viestin:

"Hei!

Meillä on ilo ilmoittaa, että runosi julkaistaan Rakkaudennukkaa – runokilpailun antologiassa, mihin on koottu poikkileikkaus runokilpailuun lähetetyistä runoista. Runot julkaistaan runoilijan omalla nimellä, ei nimimerkillä.

Kilpailuun lähetettiin yhteensä 2775 runoa 623 runoilijalta. Antologiaan näistä pääsee noin 80 runoa."


Se viesti oli oikeesti vielä pidempi, mutten aio kopioida sitä kokonaan tänne. Mulla ei ole kuin pieni aavistus siitä, mikä mun runoista on valittu, mutta lähetin kilpailuun kuus runoa. Toi on siis kirja, joka julkaistaan huomenna Helsingin Messukeskuksen Kirjamessuilla. Sain just viikko sitten sinne ilmaislipun tettipaikalta, joten kaikki on mennyt ton suhteen ihan totaalisesti putkeen. Äää. :)

Mummi oli ylpee musta, samoin faija ja mutsi. Ne varmaan kertoo taas koko suvulle tosta! Salee oon truukirjailijaheidaa. Ähhh. Huomisesta tulee ihana. Ja Milla tulee meille yöks huomenna messujen jälkeen. Se tulee mun kanssa muutenkin sinne. Voi perseenreikä että oon sekasin. Onnesta tällä kertaa, en alkoholista.