Voisin tosiaan vetää tähän sellasen back upin. Eli siis, MirkaVillesysteemi kuuluu näin;

Nähtiin tos yks sunnuntai siel yhel kallioiden välis oleval hiekkatiellä, siel penkillä. Oli tosi hiljasta aika pitkään ja lähes koko ajan, mut puhuttiin täst suhteest, jatkuuko vaiko eikö. Oltiin just melkein päästy siihen tulokseen, et Ville on mulle siitedes rehellinen (myöns kaikki kusetuksensa) kunnes mä tajusin kysyy yht tärkeetä kysymystä: oliks sil muiden muijien kans jutuu? Vastauksena oli pitkä, painostava hiljaisuus joten mä totesin et joo, kiva kiitti. Sanoin Villelle, et mähän en rupee jätkää jakaa, ja se näytti tajuavan sen ihan loistavasti. Sit mä ilmoitin, et tää oli kai sit tässä, nousin ylös ja sanoin, et ilmottelee itestään jos tulee asiaa. Lähin kävelee alamäkee siihen suuntaan, mist Ville ei osais himaan eikä vois tulla peräs, mut se huus "nähään!" ja mä huusin et "Ville me ei nähä enää."

Myöhemmin se kerto, et oli itkeny siel penkil ainaki vartin jos ei pidempäänki. Oma vikansa. Mut en mä olis sitä jättäny, jos ei olis ollu pakko.

Villellä oli siis toisen muijan kans samaa aikaa juttuu ku mun kaa (varmasti pannu sitäki Laurahuoraa, vm. -93 ja ruma ku mikä), se valehteli minkä kerkes ja löiki mua ainaki kolmesti. Ihan huvin ja urheilun vuoks. Eli näin. Nyt taisin selventää eron syitä hiukan. Näit on sit kiva lukee kaheksankybäsenä äijänä, et joojoo, noinhan se menikin. VittuLOL.

Kyl ne jätkät on sikoja. Pysyn ehkä vaan nois muijis. Tai Joshissa. <3