Tuli kyllä rankkoja muutoksia viikonloppusuunnitelmiin. Mun piti chillailla faijalla muutaman kaverin kanssa ja juoda bisseä, mut sit kävi käsky Veikkolaan. Lähettiin sinne puol ykstoista illalla. Janitan näin ennen kun me lähettiin, just kun oli rinkula menossa. Ei se tajunnut, luultavasti. Voi että oli pieni tyttö juovuksissa...

Jo autossa Minna ja Rosa pakkojuotti mulle bissee ja viinaa, enkä sitten pitkään kerennyt olemaan selvin päin. Musa-TV oli päällä koko vklopun ja minä ja Henkka koettiin suurta vihaa niitä puolialastomia naisia ja leijuvia miehiä kohtaan. Huudettiin kilpaa ja samaan aikaan Minna ja Rosa katto yllättävän pahasti. Meillä oli hauskaa.

Aamulla oli ihanaa herätä Henkan halailuun. Käytiin kaupassa, ostettiin yli kilo kalaa ja vedettiin se kolmestaan - minä, Minna ja Rosa - sillä aikaa kun Henkka oli töissä. Me ajateltiin tehdä ruokaa vasta kun Henkka tulee töistä, muttei sillä ollu nälkä. ;< Rosa teki vielä kolme erilaista patonkiakin, ja siinä vaiheessa mä meinasin räjähtää. "Joudut sitten elämään viikonlopun nälässä" - ai joudun vai?

Henkka pisti mut muutamaankin kertaan pakettiin kun yritin purra sitä, mut itepähän alotti senkin. :D Minnan mielestä me tultiin liian hyvin juttuun, mutta ei se ollut sellasta kun Minna kelas.

"Jos sulla on tollaset lihakset ilman, että teet niille mitään, ala tyttörakas bodaamaan! Sun kätes on oikeesti luotu siihen. Perkele että sä väännät lujaa. Parin vuoden päästä raahaan sut Nummelaan baariin ja lyön jätkien kanssa vetoa, että sä voitat ne kädenväännössä. Vittu että mä tienaisin sulla! Tiiätkö - ihan tosi! - puolellakaan niistä jätkistä ei oo tollasta habaa. Sun lihaksetkaan ei oo sellaset naisten lihakset, nää on tällaset pitkät ja isot. Ai saatana että sä väännät lujaa... Oot sä kyllä muutenki sellanen poikamainen tyttö, eiks nii?"

Mulla oli toppi päällä ja se ties, millainen mä olen normaalisti. Ihan kun me oltais tunnettu aina. Kun ne Minnan kanssa ekoja kertoja näki, ne jo riiteli, mut me tultiin pirun hyvin juttuun. Ja Minna väitti että Henkka on itepäinen, hah! Rosa sanoi että siinä olis mulle täydellinen mies.

Sillä on muuten ihan ihanat lihakset. Se on tosi lihaksikas, muttei yhtään liikaa. Itse en pidä lihaksikkaista miehistä, mut toisaalta en mä vois kuvitella Henkkaa ilman niitä. Ja sillä on tossi molempien rintojen päällä kotkat, ja kun se nostaa käsiään, ne kotkat on syöksy -asennossa. Hajosin kyl todella pahasti kun tajusin sen.

Noniin...

"Ota koppi, Nymfo!"

---

H: "Hei teini-nymfo, tuo mulle kaljaa, joohan?"
M: "Hae sovinistisika ite bisses."
H: "Oottekste kaikki teini-nymfomaanit tollasia? *naurua*"
M: "No kuule en tiedä ku tunnen vaan itteni. *lisää naurua*"

Saunan jälkeen tytöt raiskas mun naaman meikkaamalla mut ja pakottivat sitten uloskin kävelemään. Hilluttiin siellä pari tuntia, kun Henkka sammui kolmannen kerran sinä iltana, eikä sitä saa ylös (paitsi tunkemalla jääpalan sen kasseihin).

Aamulla heräsin siihen, että mun vieressä naitiin, mutta se nyt on niin simppeli käytäntö ettei paljoa hetkauttanut. Lähin kyllä hyvin äkkiä menemään siitä, ja Henkka halas mut taas hereille ja piti kainalossa. ♥ Voi että mä tykästyin siihen mieheen. Mä en edes muista, minkä ikänen se on, muttei kai sillä ole väliä. Jotakin kahenkymmenen pintaan.

Yleisin lausahdus viikonloppuna oli "vai mitä teini-nymfo?" ja Minna unohti mun nimen kännissä, joten olen sille luultavasti koko ikäni Mirkku. Toooodella upeaa... :x Ja Henkka lupas, et kun ens kerran nähdään, se pieksee mut pahemmin kun tänä vkloppuna jos en oo kasvattanut lihaksia. Oli kyl kiva istua sunnuntaina kun Henkka oli läiskiny mua perseelle koko lauantain ja roikuttanu jaloista ja vaikka mitä. On aika väline-olo. :DD Hyvä että musta on iloa.

Ikäväääää. Haluun halimaan Henkkaa ja sen kainaloon löhöömään. En ollu hetkeäkään selvin päin siellä, koko ajan joku juotti, kaato viinaa vaikka väkisin kurkusta alas ja sillee. Mut Henkkaa vois kattoo pidempäänkin ja vieläpä selvinpäin.

"Kun vedät hanskaan kerran päivässä ja käytät siihen viisi palaa wc paperia, käytät runkkaamiseen vuodessa 1825 palaa, mikä on 31.5 rullaa vuodessa, joka on yksi iso mänty! Runkkaamalla työllistät monta iloista metsuria, kuljetus yrittäjää, paperimiestä ja kaupan kassaa. Olet yhteiskunnallisesti merkittävä käsityöläinen..."

Henkkulii, karjutaan kilpaa, ollaan kuin sisko ja veli ja pistetään toisiamme pakettiin. Mm.♥ Pitkästä aikaa kiva viikonloppu, kiitos tytöille & Henkkaliinille.