Väsyttää ja tylsistyttää. Olen Saaralla ja täällä on Mari, Santtu ja Kilju-Essikin... Meinattiin juoda kaljaa tänään, mut ei siitäkään sit mitään tullu. Ei vaan huvita oikeen. Oon taas ihan nurkkajussi, kun vaan dataan ja noi muut säätää tuol jotain omaa, wää.

Kelailen taas Villee. Viime sunnuntaina näin sitä taas pitkästä aikaa (ei tää pitkätukkanen ällötys, jonka kans säädin viimeks) ja se oli taas yhtä ihana. Se oli mun kans samal luokal ekal ja tokal. Sit tutustuin siihen uudestaan joskus neljännellä partioretkellä, ja vaihdettiin numeroitakin. Sit tekstailtii ja oltii aika teinipissiksii, ja sit taas uusiks kuudennella. Seiskan alussa se oli kiinnostunut musta, mä esitin vaikeesti tavoiteltavaa ja sit vähän yli viikko sitten torstaina Ria soitti Villelle, ja pyys sitä meijän kans ulos. Se tuli sit sunnuntaina. Ihastuin siihen taas samantien.

Nähtiin sit maanantainakin, mun tetin jälkeen. Tetis on ihan kivaa olla sinäänsä. Sain kaikkiin todistuksen kohtiin sen parhaan, erinomaisen. Vähän oon hyvä työntekijä. Niin, nojoo, näin sitä Villee. Se tuli mua vastaan tettiin. Halailtiin ja silleen. Käveltii ympäri pientä Vuosaarta ja saatoin Villen partioon, kun sekin on johtaja. Nähtiin viel myöhemminkin. Tai siis, Ville tuli meille. Oltiin tosi lähekkäin ja oli ihanaa, kuunneltiin musaa ja sit yhtäkkii tuli sellai tosi vaivaantunu fiilis. Naamat oli ihan lähekkäin. Ku oltiin oltu niin tosi pitkään, rikoin sen lasiseinän ja sanoin "vittu et on taas vaikeeta", mut rauhallisesti. Sit se poika vaan katto mua ja kysy, et haluunko mä. Vastasin tekemällä alotteen. Loppu ilta menikin sit pussaillessa. Oli aika nättii.

Tiistaina Ville tuli meille taas. Se puri mun kaulan rikki ja kipeeks ja punaseks, niinkun mäkin sen kaulan ja sit oli samanlaista kun maanantainakin. Paitsi että jossain välissä Ville oli silleen, et " mä täs kelailin, et mehän ei sillee seurustella viel, vaikka meneeki näin hyvin, et..." Ilmoitin aika heti perään, et joo kyllä sopii. ^^"

Keskiviikkona me nähtiin vaan illalla, jotenkin nopeesti ja tolleen. Mia ja Manni näki meijät jossain välissä, ja sano et sovitaan yhteen. Aaw, minä hopparin kans. Naminami, koulussa tulis kuolema jos ne tietäis. No, ei mua haittaa, Ville on ihana poika.

Torstaina nähtiin siinä kirkolla, kun mä olin Rian kans nuokkarilla. Käveltiin sinnetänne ja tollee, ja sit se poika istu mun kans meijän etupihan rappusella jonkun puol tuntii. Se oli tooosi sulonen taas vaihteeks. Kysyin siltä, et mitä tehään huomenna (eli viime perjantaina) ja se vastas tällee "Jos aurinko paistaa, nii ollaan ulkona, jos sulle käy, mut huomiseks kyl luvattiin sadetta. Olis tooosi kamalaa olla teillä koko päivä sun kaa kahestaa, oikeesti, vaan maata teillä koko kuus tuntii!" <-- huomatkaa ironinen äänensävy. Saakelin suloinen poika...

Oltiin sitten tosiaan koko perjantai meillä, ja tapahtu kaikkee perverssiä ja vähemmän perverssiä, mut eikai sillä oo välii, jossen mä kaikkea kerro. Se tulee meille yöks ens viikonloppuna. Sit tulee olee kyl tosi hienoo. Nam. <3

 

Mä oon unohtanu Joshin kokonaan. No, ehken mä mielikuvituspoikaystävää nyt tarvitse, Ville on niin mahtava. JoshJoshJosh, mä otan sut takas sit kun Villee ei enää oo. <3