Outo olo.

Oon nauranu niin paljon, että vatsalihakset on oikeesti toosi kipeet. Habakin kasvoi eilen muutossa, ja illalla tein selät, reidet, vatsat ja punnersin. Kih. ^^" Faija on edelleen idiootti kusipää. Välillä mun tekis mieli ampua sen aivot seinään.

Mulla on se yks tauti, mut onneks se lähtee jollain ihme pillereillä. Käyn ostaa niitä huomenna, sit pääsen ehkä tästä eroon. Tää on ollu jo pidempään, vaikka luulin sitä ihan toiseks systeemiks. Olenpas selkeä tapaus.

Näin Millaa tänään. Se on ihana, ja se on tossun alla. Juha osti mulle hampparin Hesestä, vaik ei sen olis tarvinnu. Ja Anna lähetti Ameriiiikoista rahaa mulle, neljäkymppiä. Sillä saan ne lääkkeet. Tuli täysin sopivaan aikaan. ;>

Ostin Millalle lahjankin. Ärsyttää vaan kun se näki kun menin siihen yhteen kauppaan. Pyh, typerä nainen, mut silti ihan ihanin. <3

Oon ihan innoissani taas soitellu kitaraa kun jopa osaan nyt edes vähän. Ei toi kitara homehtunu ku kolme vuotta kaapissa. ^___^" Woää, tosi oksettava olo, ja haisen pahalle. Voisin mennä suihkuun lihashommien jälkeen. Tosi hassua, kun saan jopa jotain aikaseks. Se johtuu tosta stressistä, joko haluun muuta ajateltavaa tai tajuun kovemmin etten oo täydellinen. Pyh, turhamaisuus on kova sana.

Väsyttää vitusti ja kaikkee muutakin pitäis tehä. Tai ei pitäis, mut huvittais sikana tehä kaikkee, joka oikeesti merkitsee et saisin jotain oikeesti aikaan.