Taas on yö.

 

Näin Emmaa tänään keskustassa. Hilluttiin ympäriinsä. Se oli taas yhtä söpö kun aina. Mä en tajua mikä siinä tytössä muhun oikeen vetoo...

 

Ärsyttää ku oon niin typerä. Tai siis, jos mulle sanoo vaikka että panin eilen bodomin rumpalin kans, nii uskoisin varmaan senkin. Mä oon liian helppo. Uskon kaikkii juttui ihan liian helposti. Ärsyttävää. Kartsakin väitti mulle tänään, et sillä on bändi, ja et se tuli just Amerikasta. Me puhuttiin aiheesta joku kakskytminuuttia, ja sit se täräyttää et no ei, läppä oli. Vittu et kävi vituttaa siinä vaiheessa. Painuin kyl suoraan tupakalle siinä vaiheessa, mut kuitenki. Huh-huh...

 

Akvaariossa näin Jaun, ja olin viel Emmanki kaa. Yhtäkkii joku hirvee humalaisjengi alko meidän takana riehuu ihan kunnolla, niin et täydet viinapullot lenteli suodaan mun takaraivoon. Ja Emmaa selkään. Ja niiltä känniääliösediltä tuli melkein kaikilta verta päästä, yhen päälaki ja silmäkulma oli ihan kunnolla auki ja verta vaan roisku.


Sellainen on Helsingin keskusta. Vitun ärsyttävä mesta. Mua vituttaa täällä Helsingissä nykyään ihan kaikki paikat. Mä en vaan jaksa tätä mestaa enää. Pakko päästä pois...

 

Näin Mantaa ja Kimiäkin tänään. Niistä kumpikaan ei tuu ikinä muuttumaan mihinkään. Aina ihan saman näkösiä. Tylsä elämä. Kello on jo noin paljon ja mä haluun tupakkaa. Viel pitää kestää kuus ja puol tuntii, nii voi ehkä lähteekin. Eikun hei, kohta kun Jukka lähtee tuolt alakerrasta nukkumaan, mä voin vetää yhen röökin ikkunasta. Hienoa Mirka, aivosihan toimivatkin tänään. Äsh. Flipflipflip.

 

Mä haluun vaan, että joku nukkuu mun vieressä. Kaipaan sitä tunnetta. Oikeesti, aivan liikaa. Aivan liian liikaa.