Ää, oli loistava viikonloppu! Perjantai meni niin kuin perjantait yleensä menee ja lauantaina lähdin apparikoulutukseen. Tää oli nyt sit UA2 ja oli niin tajuttoman kivaa. UA1 oli ihan tylsä eikä siel ollu fiilistä, mut UA2 oli kyl ihan loistava.

Jätkät veti bokserirallia ympäri mestoja ja musa soi yhteen asti ihan vitun lujaa. Röökipaikan keskustelut rokkas jälleen ja kaikki meni kaikin puolin hyvin.

Tänään kävi hassu juttu. Mä en ymmärrä, miten toiset voi olla tollaisia. Mun mielestä toi on tosi säälittävää, aika lapsellistakin. Miten ihminen, joka ei tunne mua, voi arvostella mua? Vittuilua löytyy kyllä joo, "oon vanhempi, kovempi, parempi", mut vittuako mua kiinnostaa vaikka sä olisit kuinka vanha. Olis kiva tietää, millanen elämä sulla on kun tunnut olevan niin kiinnostunut mun omastani, ja silti samaan aikaan väität ettei sua kiinnosta mikään mussa.

Tuli kyllä taas hajottua sille "vittuilulle" tosi pahasti. Asiat vois sanoo päin naamaa, galleria on varmaan niin vitun ihQu mesta et sitä kautta pitää riehua ja aukoa päätään. Kaiken lisäks sä olet kuullut vaan toisen osapuolen version tapahtuneista asioista, vaikka ethän sä tietenkään muhun uskois. Miksi sua kiinnostaa nykyisen tyttöystäväs ja sen entisen asiat, kun tämä tyttöystävä ja entinen eivät ole enää väleissä? Sun pitää näköjään puolustaa tyttöäs, jos mä vaikka vahingossa koskisin siihen. Tietäisit vaan, millasia viestejä sun tyttös mulle lähetteli silloin, kun te jo seurustelitte. Mulla on ne kaikki puhelimessa, tuu kattomaan ja puhutaan. Puhutaan asiat selviks.

Ihan oikeesti, lopeta toi naurettava vainoominen ja keskity omaan elämääs, ei sekään helppo oo.