milloin se lopettaa ton valehtelemisen? en kestä kestä kestä enää ollenkaan. joka kerta kun riidellään, aihe liittyy sen valehtelemiseen. ja joka kerta se lupaa parantaa tapansa. mut miks ihmeessä sen sit tarvii jatkaa sitä valehtelemista? ei mee jakeluun ei.

"lupaat ja lupaat ja lupaat ja lupaat
ja vähän aikaa molemmat uskotaan
palaisit, halaisit, palaseen, missä sä meet"


sit se sanoo aina, et joo rakastan sua yli vitun kaiken. mitä yllä oleva teksti sit taas kertookaan toisin? miks se ei edes soita mulle ja vaikka pyydä anteeks, kert lähin sielt ilman et kukaan huomas ja sillee. miks se ei voi lopettaa tota?

elämä on vitun vaikeeta ja perseestä hetkittäin. silti mä vaan elän. minkä ihmeen takia mä elän?

EN KYKENE SANOO SUA SUORAAN VAAN KAUNEIMMAKS
MÄ SANON ET MUN VEDESSÄ ON MAUSTEITA
JOTAIN KEMIKAALEI JOTKA PITÄÄ MUT LAUHKEENA

ja jemina vaa jaksaa valittaa siit etten seurustele sen kans. jos mä en tahdo, ni mikä mut siihen pakottais? mä en vittu tahdo, piste. ikävä tyttöä. vitun kova ikävä. kerran se oli todellinen.