Mun on hyvä olla.

Näin Nadjaa, meil oli ihan loistavaa. Se tyttö sählää pahemmin kun mä ikinä, ja se on aivan saatanan vitusti. Tuli naurettua mukavasti. Sit menin iskälle, juotiin kaljaa ja poltettiin ja puhuttiin purjehtimisesta. Ja veneistä. Ja merestä. Itse asiassa hirveen monista asioista. Ihanaa kun oon saanut siitä taas otteen. Oon ylpee siitä, et meillä on vieläkin tällaiset välit. Iskä ♥ Mieltäylentävää seuraa toisinaan, sanoisinkos.

Yks on ihana. Ollaan tosi samoilla aalloilla just nyt, tajutaan toisiimme varmaan ilman sanojakin. Mulla on muutenkin ikävä sitä. Nähdään nykyään liian harvoin, ja sillon kun nähdään, ei ehditä keskustelemaan kunnolla kun nähdään vahingossa. Sillon on muutenkin muita ihmisiä ympärillä, on vähän huono lähteä juoruamaan kaikesta siitä, mitä kesän jälkeen on tapahtunut.

Haluisin olla sun paskapäinen paraskaveri.

Kun olet katsonut Timur Lenkin
kauriinsilmiin, nähnyt kytevät
kaupungit ja avatut vatsat

Tule ja kerro

Kun olet juopunut sisaresi suusta
tai nahkaisilla kalvoilla tanssivista luista

Tule ja kerro


Meistä voi tulla ystäviä.
-Claude


Toivon kovasti näin. Kaikki on jotenkin ihanaa. Tai oikeastaan mikään ei ole ihanaa, tää ilma vaan saa mut tuntemaan itseni hyväksi. Hih, se on hassua. Ja ylihuomenna lähdetään Ranskaan. Voi, mä muistan kun siihen oli vielä 60 päivää aikaa. Aika on hassu juttu.

Merihiekka, Tuska 2008, Los Angeles, Lohiranta... Mm, ja viel protukin ehkä. Kesästä tulee ainakin nääääin ihana.