Eilen nain kalan, jolla oli kyrpa otsassa.

Oltiin sellases akvaariossa kaymassa. Siel oli tosi siistii! Saatii kosketella haitaki. :P Siel oli kaikkii muitaki hienoi, merileijonii ja kaikkii. Ja Miia hajotti kameran, ja syytti mua siita.

Asken se syytti mua siita, ettei se oo paassy rookille ku pari kertaa tanaa. Ei oo mun syy, et ma oon kipeena! Noi oli asken syomassa, ma en vaivautunu mukaa ku tosiaan vatsaan "vahan" sattuu. Oon syony yhen keksin tanaa. Ei oo nalka eika mitaa, ku sattuu niin paljon. Noo, ainaki lahtee jotain, ku on tullu viis kiloo lisaa muutenki.

Aaaww, muru oli sillee "jee, enaa kaks paivaa <3 muista sit lahettaa mulle viesti lentokentalta nii tuun herattaa sut sit aamulla." Meinasin kuolla sellaseen aaaaaaawww -kohtaukseen. :> Se on kyl maailman suloisin tapaus, ainaki talla hetkella. Vituttaa vaan, ku ollaanki vasta ma-ti yona Helsingissa, mut muru saa tulla sit tiistai aamuna. Vittu jos se on ottanu aamuvuoron nii ma tapan sen. ;D Ihana rakkaustarina.

Ma kyl pidan siita enemman ku laki sallii. Koen asioita, joita en sais. Ne satuttaa mua sit myohemmin, mut ehka mun pitaa oppii taas ottaa niit riskeja. Oon vaa niin tunnevammanen etten osaa ottaa ton asian suhteen riskeja, en uskalla. Pyooff. Saatana.

Mun kulta tekee musta tosi onnellisen, kiitos sille siita. <3 Voi kun se tietais milta musta tuntuu ilman sita, ja sen kanssa. Toivottavasti se mun ekan yon uni taal Losissa ei ollu mitenkaa todenperaista, ma en kestais sita. En nyt.

Mita ma muuten teen, jos se yks juttu on tapahtunu? Tai siis toi vatsa kipu sai mut ajattelemaan yhta juttua, ja jos se on tapahtunu, mita ma teen? Miten ma kerron siita murulle? Sille on kayny jo kerran niin ja siita sille tuli se kammo, ei se kesta sita toista kertaa... No, sit ma vaan meen laakariin, maksan ja koitan elaa asian kanssa, vaikken ma haluais tehda niin. Ei se oo oikeutettua keneltakaan.

Ihan omaa tyhmyyttahan se on, jos niin on tapahtunut/tapahtumassa. Ei vittuperkelesaatana oikeesti! Kyl ma osaan. \,,/