Juoksin tänään taas sen 4,6 kilometrin lenkin. Jo kolmas päivä putkeen. Mikähän mua vaivaa? Tuli vaan jotenkin taas sellanen olo, et pakko päästä lenkille vesisateeseen. Juoksin koko ajan, en pysähtynyt kertaakaan. Poltin 529 kalorii. Woooow minä, vitun hienoo. Reidet on ihan jumissa. En jaksa olla enää läski. Angst.

 

Luin äsken jotain paskaa Harry/Draco fluffyä. Teki kauheesti mieli. Mikähän mua vaivaa? Taas se lause tuli. Mä halusin vaan itkee ja lukee jotain surullista, mut ei se itku sitten taaskaan tullut. Plasmalamppu palaa ja Ramones soi. Tekis mieli niin kovasti itkee.

 

Ostin tänään kaks Ramonesin levyä 9,95€ Hiton hyvä ostos, ainakin omasta mielestäni. Tää levy on soinu kohta pari tuntia jo. Tykkään ihan hirveästi tästä. Onneks äiti oli laittanu eilen mun Visa Elektronille rahaa.

 

Näin Joshin tänää kans ohimennen. Se hymyili mulle, ja viestitti elekielellä et aikoo soittaa mulle lähiaikoina. Hymyilin sille ihan kauheesti takasin. En vaan noi jaksaa odottaa. Se näyttää joka kerta vaan paremmalta.

 

Haluaisin jonkun nukkumaan mun viereen. Pitkään aikaan kukaan ei oo nukkunu tossa mun sängyssä - paitsi minä, yksin. Cecikään ei nukkunu mun kainalossa, se halus välttämättä patjalle nukkumaan. Pyh. Mua surettaa, tulee yksinäinen olo kun nukkuu yksin. Haluaisin sen yhen 17-vuotiaan Ake pojan Rastilasta tohon mun viereen. Se on niin sulonen. Se nauraa jopa mun paskalle läpälle. Ollaan samalla aaltopituudella. Musta vaan tuntuu, et se pelaa ja kovasti. Mut mullehan se ei noin vaan niin tee. Mä tarkkailen sitä, mä en päästä sitä helpolla. Se on osottanu pientä kiinnostusta, mut se voi olla kulissii. Mut must se ei helpol pääse.

 

Emma tulee viikonloppuna Helsinkiin. Sit me nähään taas. Se vois tulla tohon mun viereen nukkumaan. Mulla on ollu sitä aik kova ikävä. Kattois nyt sit et mitä säätäis. Äsh.

 

Onneks Josh on olemassa.

 

Kun elämä on pitkä uneton yö
kirjoitan maailmaa kodiksi
missä kuljet kapeaa rantakaistaa
välillä meren ja maan.
kun jäljet sotkeutuu liejuun
kaikista vastauksista tahtoo pois
ole pelottava kuin kevään liekki
ole kaunis kuin kukkiva puu.

CMX - Siivekäs