Perjantai oli ihan kiva. Koulun jälkeen näin Outin ja me etittiin kivaa kahvilaa sateessa pirun pitkään. Kyl me sellanen sitten päälle tunnin päästä löydettiin, ja olikin oikein kiva. Sisältä korkee ja värikäs, vähän värit meinas lähteä seiniltä ja sellanen oikein vcanha fiilis. Kahvikin oli hyvää. Puhuttiin ficeistä ja vähän kaikesta, ja meil oli tosi ihanaa.

Loppu illasta akku loppu, mut yhen viestin sain luettuu. Näin Hannan ja Heidin kirjastolla. Aika karmaisevaa. En ollu nähny Heidiä kahteen vuoteen ainakaan. Se tuli nyt sit käymään Hesassa. Näin sen viimeks, kun olin siellä Oulussa. Mut en olis halunnu nähä sitä enää. Se tyttö satutti mua. Sit se alko ylistää kuinka mä oon ollu paras ystävä sille aina, ettei parempaa oo ollu ja ettei parempaa tuu. Sillon muhun sattu. Tuntu, kun Heidi yrittäis repiä mun sydäntä kokonaisena kolostaan, siinä onnistumatta. Että mun sydän halkeilis ja lohkeilis ja lähtis palasina, ja Heidi vaan naurais ja iloitsis. Mut ei se menny niin.

Ne istu meillä hetken, koska Heidi halus nähä mua niin paljon kun oli vaan mahollista. Sit ne lähti ja äiti värjäs mun tukan vaaleeks lauantain häitä varten. Ne kyl värjättiin takas tänään, sunnuntaina, ja oon taas vihree.

 

Lauantaina oli osittain kivaa. Olin partion myyjäisissä ja lupauksenannossa, hitto mikä enkelikuoro. :D Laulettiin ja myytiin loppu aika arpoja. Siniset eli mun arvat loppu ekana, woow. Ite en voittanu mitään järkevää, mut yks pikkupoika vaihto mun kans kalenteriin sellasen ihanan Marilyn Monroen elämänkerran, jota olin himoinnu koko aamun. Ihana kiltti pikkupoika. <3

Sit oli ne häät. Saatanan tylsät, hienot ja kalliit, enkä jaksa selittää niistä enempää. Oli kamalaa.

Yhentoista aikaan mutsi heitti mut faijalle, ja Outi ja Sonjakin tuli sit sinne. Ensin angstasin tukkaani, mut en sit loppu illasta kun keittoilin vähäsen niin mieli parantu. Olin yhes välis vähän huppelissakin.

 

Aamu oli kolee, harmaa ja likanen. Keittiökin oli harmaa. Ja likainen. Oli aika valuva olo ja asenne koko aamun. Nyt oon taas himassa. Nään kohta Riaa ja Villeä. Sitä Villeä, joka oli mun kans samal luokal ekalla ja tokalla. Tosi söpöö, se on varmaan kiva tai jotain. Tsih, vaik se kiusaski mua ku olin pieni. Toivottavasti tulee kiva päivä. Moikka.