So if it's true that love will never die
then why do the lovers work so hard to stay alive?

***

Ihanaa, tänään saatiin kaikki tehtyä. Sinne meni 200€ päivässä, hurjaa. Huomenna käydään kaupassa, yli huomenna pakataan ja maanantaina on lähtö. <3 Ei jaksais venaa.

On taas tosi onnellinen olo, voitte vaan arvata kenen takia. Johanna näytti wanhoissa ihan prinsessalta ja sen hymy kruunas kaiken. Toiset vaan osaa olla älyttömän nättejä.

Selitin kaikkea tosi hassua tänään, en mä oo osannu suhtautua itseeni ollenkaan. Hih, hassua.

Ja mulla on ikävä.

I went to far, yes I came to close
I drove away the one that I loved the most
now I ride the tide on a boat made of sand
I'm sailing for another to guide me to land

and lead me into the night
please drive away the light
'cause I've been blinded by glitter and gold
my eyes need to rest from the light
and sleep well at night.


Miksi kaikki aina luulee, ettei ne merkitse mulle mitään? Että ne ei riitä mulle. "Se, että sä sanot rakastavasi mua, ei vaikuta asioihin enää mitenkään - en mä enää edes ole sama ihminen jota sä sanot rakastavasi. Enkä mä ymmärrä miksi sä sitäkään rakastat, eihän se ollu sulle koskaan tarpeeksi." Ja toi muuten sattu aivan saatanan vitusti.

Kiitos.

Mun lukiostani tulee ihan vitun pitkä, raskas, paskainen ja voimia vievä. Koitan kyllä pysyä kasassa jos pääsen haluamaani kouluun, mut ei tuu olee helppoa kun kaikki dissaa, muistuttaa vanhoista väärin tehdyistä asioista. Ihan kun mä en katuis jo ihan tarpeeksi sitä kaikkea paskaa.

oh, my heart can't carry much more
i'ts really really aching and sore
my heart don't care anymore
i really can't bear more

my hands don't work like before
i shiver and scrape at your door
my heart can't carry much more
but you couldn’t care less, could you?

your face don't look like before
its really not like yours anymore
your eyes don't like me no more
they quiver and they shift to the floor

my heart don't beat like before
it's never been this slow
no, my blood don't flow anymore
and you couldn’t care less, could you?

could we stop and sleep for a spell
we can turn this ditch into a well
and send that old devil back to hell
but we really don't care, do we?

baby, let's stop and sleep for a spell
we can turn this ditch into a well
and send that old devil back to hell

your back's not straight like before
you really shouldn't carry me no more
i'm much too heavy for you
i'm really quite a mess, yes,

we just don't care anymore
we're crooked and we're cut to the core
we're just not there anymore
but we really don't care, do we?

no, we couldn't care less
we couldn't care less, could we?


Mua hajottaa ihan vitusti se, ettei oo enää mitää meitä. Ei me olla enää "me", me ei olla enää yhtään mitään toisillemme. Enkä mä ole mitään kenellekään muullekaan. Enkä mäkään koskaan riitä.