Eilinen. Se oli kiva päivä. Silloin satoi vettä, ja silloin Ceci lähti meiltä. Tai siis kun se oli meillä torstai-perjantai yön. Panin sitä. Voi mua, menin taas munaamaan aika paljon asioita. Ihan käteen meni. Nojoo, palataan siis siihen perjantaihin.

 

Lähdin Julian kans stadiin yheltätoista, ja me  vaan luennoitiin toisillemme kaikkea ja puhuttiin paskaa ja puhuttiin järkeä ja filosofisoitiin (meneeköhän se sana noin?). Sit Peppi eksy meijän matkaan ja kun oltiin menossa aseman vessaan, Julia näki Saaran ja isoveljen. Vessakeikan jälkeen mentiin Saaran ja isoveljen ja Jennyn kanssa riehumaan ja tupakalle. Siitä lähdin Saaran kanssa faijalle.

 

Faijalla oli nätisti kolmetoista ja puol mäyräkoiraa ja me päätettiin Saaran kanssa juoda niistä puolet. Fiksu veto sinäänsä, että me juotiin vaan kuus bisseä molemmat ja oltiin juovuksissa.

 

Tahdon olla juovuksissa aina sekä maanantaina

tiistaina, keskiviikkona ja torstaina.  

 

Pelattiin pyramido -lautapeliä. Mä voitin molemmilla kerroilla. Laulettiin myös kovaa, kun kuunneltiin yhtä levyä, jonka poltin Kaijalle muuten vaan. Kaija on isin kaveri. Jossain välissä faija tuli nukkumaan makkariin (jossa me siis pelattiin, kuunneltiin musaa ja juotiin kaljaa) ja hääti meijät olkkariin, jossa me sitten juotiin vähän lisää ja sauhuteltiin paljon ja puhuttiin mun suurimmasta menetyksestä - josta en ole muille puhunut - ja kaikesta, mistä on kauan aikaa. Niin ja tietysti isoveljestä ja muista lähipäivinä tapahtuneista. Sitten me itkeskelimme hiukkasen ja poltettiin kynttilöitä tutuille ihmisille, jotka ovat kuolleet (en ole varma, oliko myös eläville ystäville, kun olin humalassa) ja itkettiin vähän lisää. HUOM! Oltiin humalassa.

 

Se oli nätti päivä, tosiaan. Voisin haluta uusinnan joskus. Oivoi. Nukkumaan vasta kolmen maissa, ja aamulla herättiin yhdeltä.

 

 

Tykkään Saarasta ihan liikaa. Mä en ymmärrä, miten jostakin ihmisestä voi pitää näin kovaa. Ja mä pelkään sitä kamalasti. Jos Saara tekeekin Tommit. Tai jos meille tuleekin yhtäkkiä jätti iso riita, eikä se tykkäis musta enää... Kamalaa ees kuvitella noin. Rakastan sitä tyttöö, mut välillä se on myös ihan tajuttoman ärsyttävän rasittava vittupää. Mut samal silti niin saatanan ihana.

 

Sä olet mun aamukaste,

sä olet mun iltatähti.

Hengähdät sysimustaan aamuun,

pulahdat kirkkaansiniseen järveen.

Hiuksissasi tuoksuu meri,

sinua on hyvä pidellä.

Niin särkyvää,

niin tärkeää

 

sitä sinä olet minulle.