Oli muuten kivoin vkloppu piiiiitkiin aikoihin. Perjantaina menin kymppiin ja pääsin yheltä, ja hilluin vaa koko päivän. Olin himassa yötä.

 

Lauantai oliki sit ihan eri sorttia. Menin miittiin yheks (järjestin ite jee) ja hilluin siel neljään asti. Oli ihanaa nähä finiläisiä pitkästä aikaan. Heitettiin taas maailman paskinta läppää ja oltiin ilosii. Ens vkloppuna olis larppi. ^^"

Sit mä menin itikseen ja venasin Sonjaa. Lähettiin siitä metrolla faijalle ja mä vaihdoin vaatteet. Se on just ihanaa et Sonja ja faija tulee niin hyvin toimeen. Nonii, vaihdoin päälleni punaset vakosamettihousut ja jotain tyhmii paitoi. Isi heitti mulle kolme bissee ja Sonjalle ne kaks, mitkä se jätti viimeks sinne, + kolme. Join yhen siel ja Sonja joi kolme. Sit lähettiin stadiin päin. Join yhen jossain siin matkalla, ennen kun oltiin siel metsäbilepaikassa, ja sit siel mä join sen vikan.

 

Mentiin sinne etuajas, mut siel oli silti jotai lössii. Ihmiset jäi rupattelee meille vaik ei oltu koskaa nähty ja se oli hiton hienoo. Yks jätkä heitti meille tupakatki.

 

Ilta piteni ja porukat humaltu ja mä sain ostettuuki omii bissejä. Tai no siis, Sonja makso. :'D Söin siel muuten hernekeittooki. Joku ulkomaalainen muija heitti meille molemmille vissiin paritkin bisset. Wuuh. Emmä ees tiiä paljon join. Illan saldo niistä bileistä: suutelin kovastiki Sonjan kans ja jossain välis mun niskaan oli ilmestyny fritsu.

 

Menin Vuosaareen sieltä ja kävin Hennin synttäreil. Kaikki oli ihan humalas. Riika laattas ja makas sängyssä eikä ees tajunnu ku mä puhuin sille. Jesse konttas lattialla. Henni nauro ihan liikaa. Riku lähenteli kaikkia. Joo, viihdyin tuol vartin, olihan se ihan hupaisaa. :D

 

Olin 00:15 faijalla takasin ja join sieläkin vähän lisää. Tuli sillonki sellanen fiilis et vittu, mä haluun jonkun mun viereen nukkuun. Mut ei kukaan tullu. Siis ihan vaan nukkuu, sillon tulee niin turvallinen ja hyvä olo, oikeesti. Et joku niinku vahtii sun untas, se on niin nättii.

 

Mul on taas sellanen fiilis. Tosi perseestä. Muuten oli ihan letkee päivä. Luin vaa himas ja itkin ja olin särkyny sen ficin takii ja poltin tupakkaa enemmän kun keuhkot sallii ja poltin kynttilöitä ja alotin kirjan kirjoittamisen. Saas nähä et millanen siitäki tulee. Kyl pyöriijoo. Perussettiä. Moimoi, on mentävä nukkuu et jaksaa herää huomen.