Jo nyt se on takana. Viikko meni ihan pirun nopeesti. Päivät vaan hupeni, eikä sitä edes tajunnut.

Kivisaari oli paikan nimi. Tosi kaunista, kaksi asuintaloa - eli siis tyttöjen ja poikien kämpät -, ruokatilat, sauna ja kappeli. Kivisaaresta johtaa silta suoraan Karhusaareen, jossa meillä oli grillausta sun muuta paskaa. Mut molemmat paikat oli ihan ihania. Luokkatilan tapanen oli poikien kämpällä.

Tupakkapaikka oli tosi makee. Tuhkakuppina toimi sellanen iso betonirengas. Se oli ihan rannassa - tupakkapaikka siis - ja kivillä istuskeltiin. Muut kun tupakoijat ei saanu mennä sinne. Siellä me käytiin ehkä kaikkein upeimmat keskustelut.

"Ihanaa, huomen pääsee kaakelipaskalle."
"Kelaa, jos ei sit paskattaiskaa."
"Noku ei saatana tule!!!"
"No ei vittu tulekaan!"

Reps. Ode ja Juge sano, et meijän ripari oli pervoin ripari ikinä. Meilt lens koko ajan ihan ihme läppää, kunnon perverssioita koko ripari pullollaan. ;P

Parhaat pervot palat:
* Sepi: "Mä tykkään kattoo, kun tytöt pesee hampaita..."
* Mirka: "Hei mihin te nyt meette?"
Sandra: *näyttää hampaidenpesu liikkeen, joka muistuttaa kummasti poskeenottoliikettä*
Mirka: "Jaa että ihan noin! *reps*"
* Mirka: "Pate sul on aika kivan kokonen makkara."
Pate: "Joo, ja sit täält pääst tulee valkoset täytteet ulos!"
* Anna (lainaten Tommi Tabermania): "Selkään ampuminen muistuttaa paljossa tuntemattoman naimista, typerää yhtymistä pimeässä takaapäin."
* Vanha Raamatun käännös: "Etsikää ne miehet, jotta voimme ryhtyä heihin." (eli liittyä seuraan :D )
*

Parhaat muut palat:
*Vemmo: "Rakkaat lapset... *ironinen äänensävy* Älkää näyttäkö noin pirteiltä." <- kello yhdeksän aamulla
*Ode soittamassa kitaraa ja laulamassa. Ode ei siis koskaan muista biisien sanoja, joten se huutamalla ynisee biisin tahtiin :p
*Oden oppitunnit (jaarittelee, vaihtaa aihetta, jatkaa kunnes joku keskeyttää)
*Yhteisitkut
*Medikset
*varsinkin laiturilla
*Iltahartaudet
*Kasvomaalaukset
*Kiitti vaan vitusti
*Kekkonen
*Tupakkakeskustelut
*Isoset (Anna, Emmi, Maria, Sepi, Lauri, Mira, Joni)
*Vetäjät (Ode - rippipappi, Vemmo ja Juge)
*Kaikki laulut

Meil oli niin loistavaa siel. Yhessä Annan pitämässä iltahartaudessa mul tuli vähän tippa linssiin. Sit ku Vemmo tajus sen, se halas mua ihan kunnolla ja sillonhan ne padot vasta aukee. Itkin vaan siinä meijän kämpän edessä ja mua hävetti ihan vitusti, ku kaikki käveli siit ohi (paitsi isoset onneks) ja tuijotti mua. Sit revin itteni irti siitä ja Vemmo selitti jotain ja yritti lohduttaa. Mä suuntasin sit tupakalle siitä ja Anna tuli jossain vaiheessa kans sinne. Juteltiin kaikkee siinä, selitin kuinka paska mun koko elämä on ollu ja sit Anna kerto, et sil ei oo ikinä ollu mitään paskaa elämässä, paitsi sen ja sen jätkät sähläykset. Emmikin tuli Marian kans sinne, vaik Maria ei polta mut se on isonen niin voi tulla, ja sit vaa avauduin siin. Jälkeenpäin vituttaa.

Sepikin tuli tupakalle, mut se seiso siel sivummalla ja kuuli joitain juttuja mitä puhuin. Hävetti itkee siin silleen. Itkin kaks tuntii (hiljaisuus klo 23, mut mä istuin isosten kaa tupakal viel yheltä) ja lähin sit goisaa.

Seuraavana päivänä sain kuulla, et Emmi oli jutellu mun ihastukseni, tän mr.x:n kanssa. Emmi kun ei osaa valehdella, mut ei haluu loukatakaan ketään, nii sit kerto, et tää poika oli ollu silleen "Must tuntuu et se Mirka on kiinnostunut musta. Mä en oo varma itestäni enkä Mirkasta." Tai jotain tollasta. Sit ku mä kysyin Emmilt, et miten niin ei oo varma itestään, niin se vaan vastas et "se nyt on sellanen."

Koko seuraavan päivän olin tuijottamatta mr.x:ää (meil oli ollu jo ennen riparii koulussa ja muuallakin törkeetä silmäpeliä) ja Sandra oli vaan silleen et "se kattoo sua taas... ja taas... ja taas." Sit se tuli tupakkapaikal juttelee mulle ja avautu ongelmistaan mulle. Se sanoi, ettei osaa luottaa ihmisiin ollenkaan, koska aina kun se on kertonut ongelmistaan niille, ne on ruvenneet syrjimään sitä. Mä en kyllä tajua miks, mut miten vaan. Emmi sano myöhemmin, et toi on jo helkkarin iso asia, et se avautuu mulle, koska se on tuntenu tän mr.x:n jo toosi pitkään eikä se viel koskaan oo kertonu Emmille paljon mitään itestään.

Vikana iltana notskilla Karhusaaressa mr.x tuli mun eteen, otti olkapäistä kiinni ja kuiskas "me voidaan mennä nyt sinne tupakalle jos sä haluut." Olin siis aikasemmin heittäny sille tupakan. Lähettiin siit sit ja porukka tsiigas vähän et mitäs vittua, mut ei mua haittaa. Oltiin aika hiljaa mut juteltiin vähän jotain. Pilvet oli sellasina pieninä paloina taivaalla mut lähekkäin, ja ne heijasti mereen kaupungin. Mr.x tajus sen, oli vaan silleen et "Mirka kato, näyttää ihan et tuol meren pohjassa olis joku tajuttoman nätti kaupunki!" Sitä me sit hetki ihasteltiin ja oltiin lähinnä hiljaa. Sen kanssa on aina hirveen kiusallista olla.

Sit lähettiin takas Karhusaareen, ja siinä sillalla muut isoset tuli vastaan. Ne oli silleen että "Hei, väärä suunta!" mr.x:lle ja sit käveltii viel niit vastaan hetki. Niiden piti mennä valmistelee hartautta. Sit se sano mulle "Mun pitää vissiin nyt lähtee tästä, et..." Hymyilin sille vaan ja kävelin eteenpäin. Emmi pysähty mun eteen ja kaikki muut jatko matkaa. Kysyin Emmiltä et "mitä?" ihan ku tilanteessa ei olis ollu mitään kummaa (ottakaa huomioon mun käytös mr.x:ää kohtaan tona päivänä ja se, mitä puhuttiin Emmin kanssa) ja sit se pörrötti mun tukkaa ja sano et ei mitään.

Annalla oli aina tapana sanoa mulle, et Jumala kasaa meidän niskaan vaan niin paljon paskaa, kun se tietää meidän jaksavan kantaa. Ja Emmi sano aina, et jotain täytyy särkyä, ennen kuin voi syntyä mitään ehjää. Kauniita sanoja.

Anna anto mulle myös tona samana iltana ihan pienen, täysin sulkeutuneen kävyn. Otin sen käteen ja sanoin, et voi kun tää on pieni, ja Anna vastas "nii, mul tuli siitä sinä mieleen." Se oli tosi söpöä. Aamulla kun mä heräsin, se käpy oli aukeutunut kokonaan.

Meillä oli myös kaikilla sellaset plussalaput, jotka oli A2 papereita, joissa luki keskellä oma nimi, siis että mulla luki Mirka ja Sandralla Sandra etc. :D Sit niihin sai kirjoittaa kelle tahansa jotain positiivista. Mulla se oli täynnä tämän kaltaisia tekstejä:
-Aito ja rehellinen
-Et äkkii unohdu
-Aito
-Aito
-Hyvää juttuseuraa
-Hyvää juttuseuraa vakavissa asioissa kuin myös humoristisissa asioissa
-Aito ja rehellinen
-Ystävällinen

...eli samojen asioiden toistoa eri ihmisiltä. Janne oli kyllä kirjoittanut sinne (en olis tienny, ellen olis istunut vieressä kun se kirjoitti sitä, nimittäin niihin ei laitettu nimmareita alle): "Hyvä musiikkimaku ja rento tyyli. Fiksu muksu. :) Toivottavasti nähdään viel <3" Se oli must tosi söpö kommentti. Niin ja sit joku kirjoitti et "et oo liian turhamainen." Ei vitsi, et se oli söpö kommentti.

Sillon kun ne laput otettiin sit pois seiniltä, mä katoin sitä omaa lappuani, eikä mr.x:n käsialaa näkyny. Olin aika angst siinä vaiheessa. No, jätettiin ne laput sitten sisälle pöydälle ja lähettiin ulos leikkii jotain. Sit otettiin ne laput ja lähettiin odottamaan lauttaa.

Vedettiin sellanen halirundi leikki, jossa oltiin ympyrässä ja siin sit niinku halattiin kaikkia kahdesti. En jaksa selittää pelin kulkua. ;p Kun mr.x tuli mun kohdalle, se veti ekaks sellasen puolen minuutin törkeen flirtin ja mä vaan hymyilin, kun en tienny mitä pitäis tehdä. Sit halattiin tosi pitkään ja tolleen.

Kun päästiin Laajasaloon Laajarantaan ja lautasta ulos, sanoin siinä vielä kamojani hakiessa Emmille, et mua saa tietysti halata. Halattiin pitkään ja kiittelin sitä siinä kaikesta ja sit Vemmo tuli halaa mua. Sit menin mr.x:n kohalle ja kysyin, saaks sitä halaa ja se vastas et tottakai. Sit se kuiskas mun korvaan viel hiljaa et "meijän on pakko nähdä vielä," ja sit mä vaan lähin siitä.

Kun pääsin himaan, halusin piristää itteeni ja avasin sen plussalapun. Sinne oli tullu täytettä, ja heti sit tajusin et ou fuck, toi on mr.x:n käsialaa. Riemastuin niin, et hajoilin vaan enkä voinu lukee sitä kommenttii. No, sit kun luin sen, piristyin viel enemmän! Siinä luki näin: "Pysy aina yhtä aitona! Sun on pakko jatkaa toiminnas! <3 Oot ihana. Muista aina, et tunnelin pääs on valoa." Mä olin ihan myyty.

Myöhemmin menin viel Columbukselle kattelee, olisko siel ketään, ja näin Jessen. Mentiin Albatrossin päähän rappusille istuu, ja mr.x tuli sit siinä vastaan tietty. Menin ihan lukkoon ja tolleen. Se heitti mulle tupakan kun oli kuulemma velkaa. :o no, sit se meni mut tuli vähän ajan päästä takas. Juoruttiin jotain paskaa ja nolasin itteni muutamaan kertaan, mut ei täs mitään. :D

Se käski mut lisää sen mun meseen. Tein niin heti kun pääsin faijalle ja sit puhuttiin jotain musasta. Sit valitin sille vaihteeks et on tylsää, ja se sano et ne menee Paten kaa koht röökille ja et mä oon tervetullut mukaan. Olin ihan et woooow ja tollee.

Menin sit niiden kaa ulos, kello oli jotain puol ykstoist. Ne saatto mut himaan asti (n.2,5km) ja kello oli siin vaihees puol kakstoista, ku madeltiin niin vitusti. Se selitti kaikkii kauhutarinoit Kivisaaresta ja tuijotti mua koko ajan ja jäätyili aina välissä. Sit halasin niit molempii meijän himaoven edessä ja lueskelin sen mr.x:n kirjoittaman tekstin siitä plussalapusta sataan otteeseen. ;D

Nyt oon ihan happyhappy innoissani kaikesta. Nään sen ens kerran luult. sunnuntaina kun mennään kai ripariporukan kans ryyppää. Elämä hymyilee ja kaikki on hienosti, kerrankin.

Muista aina, että tunnelin päässä on valoa.

ps. tulipas pitkä teksti. :o


712123.jpg


Me vedetään ilmeel (vaihteeks) Sepin kans. 8D