"Kuinka moni teistä on joskus rakastanut?"
Tuntu pahalta.

Eilen Itägospelissa oli ihanaa. Simojoki kertoi tarinoita, lauloi ihania biisejään ja soitteli myös Punaisen Veisukirjan omia biisejään, yhden kertsin viroksikin. :D Se mies on joku niin rakkaus.

"Heimoi, pakko sanoo et öö... sä vedät ihan törkeen hyvin ja öö... mä tykkään sun biiseistä ihan hirveesti."
"Kiitos, sä pelastit mun päivän. Jännitti kauheesti mennä lavalle, kun kaikki muut meni bändin kanssa ja mä menin ihan yksin."
"Mut joka tapauksessa sä olit loistava. ♥"

Tuli näääääin hyvä olo, kun pääsin puhumaan ja kehumaan ja olemaan ihan muuten vaan pienen hetken osa Simojoen maailmaa. ♥______♥ Jugesgroup veti kans hirmuisen hyvin, soittivat jopa kaksi Jugesgroupin parhainta biisiä. Mark tykkää. :)

Almiina tuli taas illalla kylään, juotiin teetä ja keskusteltiin. Ennen Itägospelia näin Sonjan nopeasti, mut se oli Terhin ja Sannan kans niin tuubassa etten jaksanut häiritä pidempään.

Hmph, musta tuntuu että yks nykyään vähän mulle etäisempi ihminen aikoo saattaa mut linnaan tai ainakin saada mut joten kuten vastuuseen teoistani. Se on pelottavaa, en olis ikinä uskonut siitä ihmisestä. Tunnen oloni tosi petetyksi, eikä kyllä mikään ihmekään kun noin vakavasta jutusta on kyse. Itsepähän olen soppani keittänyt.

Unohdin muuten aiemmin mainita, että se Henkka on Peten kanssa samassa duunissa ja ne on hyviä kavereita keskenään. Pete on 42-vuotias, sekin selvis nyt sitten - lopultakin. Pelottavaa, mä en halua että enää koskaan ikinä milloinkaan käy noin. En siedä niitä asioita, joita se tekee, teki myös mulle. Inhottaa olla sen uhrien joukossa. Kyllä mä tiesin että se on yli 40, mut mä en olis halunnut saada varmistusta.

"Oi Jumala, siipeni murtuneet ota käsiisi ihmeellisiin
Olen lentänyt liian kauas, olen lentänyt eksyksiin.
---
Nyt rajalla viimeisen taivaan ja rajalla kuoleman maan
Minä vapisen enää hiljaa ja rukoilen, rukoilen vaan."



Hajottaa.


(ps. oon polttanu tänää vaa yhen tupakan, senki matikan kokeen jälkeen, kun meni hermot Väänäsen kans, kun se valitti siitä et olin sotkenu oikeita vastauksia ja blaa blaa.)