Itkin eilen verta. Ja kuuntelin koko yön kellon tikitystä. Ja näin painajaista, tosin hyvin katkonaista.

Oli tosi paha olo. Mulla on aika kova ikävä Koota vieläkin. Mä en tajua itteäni, mut mä en vaan pääse siitä yli. Vaik siitä on niin pitkä aika.

Sain tädiltä nimpparilahjaksi Marilyn Monroe seinäkellon. Se on kaunein kello ikinä, tykkään siitä tosi paljon. Mutta mä inhoon sitä, että se tikittää. Viime kellon kävin pamauttamassa yöllä alas, kun en saanut nukuttua ja mua vitutti se tikitys. Se oli sentään vasta ekaa päivää siel. Mut tälle uudelle kellolle mä en voi tehä niin, se on tosi hieno. Joten, päätin valvoo koko yön kuunnellen sitä kamalaa tikitystä. Mul on joku kauhee fobia kellojen tikitystä vastaan. Mä en vaan siedä niitä jotenki. Tulee kamala olo kun sellasta joutuu kuuntelemaan, tai silleen kun se kuulostaa ihan hirveeltä. Pelkään/vihaan nykyään ihan kaikkea.

Painajaisesta en muista mitään, kun mulla on se unisieppari... se on päättänyt kidnapata joka ikisen mun unista, vaik sen pitäis karkottaa vaan pahat pois. Mut kyl mulle sopii sekin, et nään välil jotain sekavia välähdyksiä ja sit ku oon kavereilla, nään kokonaisia unia. Sopii loistavasti.

Näin tänään kaupassa just sellasen papan, jollasen oon aina halunnu; pitkät, harmaat pulisongit lähes leukaan asti, ruskee lyhyt tukka ja pyöreät silmälasit. Tukeva, muttei lihava mies ja punaset posket hymyn kera. Sellanen olis mun isoisäni, jos mulla olis vielä sellanen. Tai jos olisin saanut päättää sen toisen ulkonäön, jota en oo koskaan nähny. Mut se ukki, joka kuoli pari vuotta sitten, sitä mä en vaihtais mihinkää. Se oli mun paras ystävä.

se kaupan pappa oli kans tosi ystävällinen. Mä olisin voinut ostaa sen, muttakun mulla ei ollut tarpeeks rahaa enkä mä olis jaksanu kantaa sitä kotiin. Sitäpaitsi jos mä olisin ostanut sen, mun olis pitänyt ostaa mummokin. Ja mummeja mulla on ihan tarpeeks, uskokaa pois!

Noniin Mirka, ryhdistäydypä taas välillä vähän. *köhii kurkkuaan* Ja näin oon taas messis. Väsyttää ihan törkeesti, mut ei jaksa mennä ees nukkuu.

Voisin keittää kahvia.

Mulla on kylmä, jalat jäätyy ja muutenkin paleltaa. Nykyään oon aika usein ihan kylmissäni, eikä mulla oo hajuakaan mistä se johtuu. Mul on kylmä sillee sisältä ja sit niiku sillee fyysisesti.

Hui kamala, joku setä tuli äsken kaupittelemaan mulle jotain ihmeen turvakuppia. En mä sellasta oveeni tartte, maksais kolmekymppiä. No hei daa, kuka tänne murtautuis. Joomoi, lähen keittämään kahvia.