mulla on ihan kamalan kamalaa taas. yksin faijalla, ei mitään seuraa. vaan netin välityksellä, ja sekin ahdistaa. kaikki asiat on ihan vituillaan.

sipsipussi houkutteli, ostin ison ison pussin sipsiä ja dippikamat, ja nyt musta tuntuu että noita sipsejä on aivan liikaa. etten mä saa niitä mitenkään yksin syötyy. et mun tekis mieli oksentaa noiden päälle kaikki ne sipsit, mitä mun sisällä nyt kiertää. oon syöny niitä ehkä kakskymmentä, ja pussissa niitä on ainakin tuhat. mua oksettaa. haluan jonkun syömään noita mun kanssa. haluan seuraa.

mua huolestuttaa saara. ensin se totalangstas, sit se karkas himasta, sit se keskusteli sossujen kanssa kaikkee paskaa ja nyt se on kai taas himas. mua huolestuttaa, kun en tiedä mitä sille kuuluu - ihan oma syyni, kun ei oo aikaa ees parhaalle kaverille - mitä se nykyään duunailee, ja tolleen. sitä paitsi mulla on sille tosi paljon puhuttavaa, en vaan saa siihen yhteyttä ku se meni ja heitti kännykkänsä seinään.

suskin piti tulla tänään, mut ei tullu. eli suomeks sanottuna mä en saa taaskaan pillua. vitun loistava elämä. ihanaa, et kaikki menee taas näin käteen. ainaki mulla on tupakkaa! joku asia mallillaan. mut silti mun tekis mieli ampuu kaikki.

ää ää ää, ampukaa te mut. lasin läpi. ruudun läpi. ihan sama.

tuu mr.x mun kainaloon.