Se vaan nukkuu koko ajan. Voisin alkaa tekee jotain johtopäätöksiä tosta. Joko se wowittaa liikaa, on masentunu tai ei jaksa kattoo mua enää. Kaikki muut vaihtoehdot mä oon jo eliminoinu, ne ei enää sovi kuvaan.

Oon taas töissä. Ja koin positiivisen yllärin; mun tilille tuli tänään 25€ vanhoja palkkoja. Jii, saan yhet velat maksettua! <3 Elämä on paljon helpompaa sit... Tai no ei, mut voinhan mä kuvitella niin.

Juhannussuunnitelmat meni kokonaan uusiks. Ei mennäkään Kaunissaareen, kun se yks ei oo lähössä eikä mutsi päästä mua sinne Élan, Janin ja Jaken kaa. Emmä tiiä mitä teen jussina, mut missää ei oo mitää, enkä haluis mennä Saaree ku en kestä kattoo Miiaa. Se vaa ruikuttaa koko ajan, raahaa mua väkisin himaan ja vittuilee, eli suomeks pilaa kaikki mun hyvät reissut.

Mun itsehillintä kusee. Paitsi että eilen viimeks 23 ja tänää ei ollenkaa. Tänään se viel toimii, mut eilen ei ollenkaa. Oon tyytyväinen tästä päivästä, ja aion olla samalla linjalla ainaki koko päivän. Hihiii, kyl tää tästä. Ennen Tuska 2008:a pakko onnistua. Jeah!

Mun paino on pudonnu taas viis kiloo. Oon ihan tyytyväinen siihenki. Mä en kyl tajuu, ku safkaan koko ajan ihan vitusti ja silti vaa putoilee. Jeejee, koht se ei pysty puristelee mua enää makkaroista. ;> Mua vaan vituttaa se sen mutsi, kun se tunkee mulle ihan koko ajan ruokaa, ja puhuu syömisestä koko ajan. Sanoin kyl murulle, et sanoo mutsilleen, et mua inhottaa et se tekee noin ja että pyytäis sitä lopettamaan ton tuputuksen, mut en oo nyt käyny siel vähään aikaan ni en oo nähny sen mutsiakaan, onneks. Ihan kamalaa, et mä joudun vihaamaan sen äitiä. Yritän vaan koko ajan sanoa, ettei oo nälkä ja et söin kotona yms. mut ei se toimi niin, jos oon niil yötä. Sitä paitsi sillon en ainakaan syö, jos joku pakottaa mut siihen. Mielummin juoksen karkuun ihan vitun lujaa kun että syön pakotetusti. Eeeei tuu kesää. Kyl tää tästä... Ehkä mä joskus opin tykkäämään sen äidistä.

"Mäki syön ihan liian vähän siihen nähden, miten paljon mä kulutan. En vaan ehdi kun on niin paljon töitä, mut ei senkään pitäis selitykseks kelvata. Täs on lounarit teille, menkää vaik heseen tai jotain."

Ja vitut. Noo, nyt kulta sai ainaki yhen lounarin lisää, onnee sille. Mä voi syödä kotonakin! Raivostuttavaa, ihan oikeesti. Menkääpä juttelee sen äidille ja esittäkää sen tyttöystävää... Ei oo yhtään kivaa!

Huoooh. Viel ainaki jotai kolme tuntii. Perjantaina tulee tieto yhteishaun tuloksista. Mist vetoo etten pääse yhteenkää? Emmä kyl hakenukaa ku kolmee kouluu sitä kautta mut... Toivottavasti pääsisin sinne Opistolle.

On se hankalaa!