Aivan käsittämättömän ankara vitutus. Kuuntelen Amorphista kovaa ja tupakoin ketjussa. Jälleen.

Kastelin faijan kukat äsken. Multa oli ihan kuivaa. Faija lähti Miian kans Bulgariaan viikoks viime torstaina. Aika upeeta, kämppä tyhjänä viikon. Mikäs siinä. Paitsi etten voi dokaa enää ikinä. Seuraavaks aletaan vetää huumeit (huomatkaa ironinen sävy).

Odottelen Jaroa ja Jannea. Ne päätti tulla tänne dokaa ja tuoda jonkun muijan mukanaan. Emmä tiedä kuka se muija sit on, mut toivottavasti ei ihan törkee lissu. Ne dokaa tääl johonki kahteentoista ja lähtee sit jonneki Rastilaan.

Koulu loppu eilen, jeah. Viel 2,5 kuukautta ja sit se rääkki jatkuu taas. 8,4 keskiarvo, saa onnitella. Joulutodistuksessa oli 8,2. Mut noi on kyl kaikkien aineiden keskiarvoja, ei pelkästään lukuaineiden. Ysii, kasii ja seisaa tuli, ei niistä alaspäin eikä ylöspäin. Oon periaattees aika ylpee itestäni.

Jade oli vuoden lissu, ja Kim vuoden fashion. Henu ja Tuomas (se, joka oli viime kuussa täällä ryyppäämässä) oli vuoden Idolsit. Aika... koomista. :p Toi Kim nyt onki aika fashion, mut kukaan muu ei oikeen mitään noista. Muita noit vuoden joku juttuja en muista, mut niit oli kai aika kasa.

Jade sai kans 100€ stipendin. Ekat kommentit yleisöstä: "Jade tarjoo huomisen!" ja "Jade lainaa femma." Hajoilin. Sit joku Tiiti Mömmö sai stipendin. Ihan pikkusen hajosin. Ihana nimi, en mä vaan kestäis tollasta. Okei joo, sitä on varmaan dissattu tost nimestä jo ihan tarpeeks, et mun ei tarvii enää alottaa/jatkaa sitä.

Vittu et porukka oli kujalla eilen. Aloteltiin Elalla, oli aika kikatuttavaa ensimmäinen kaks tuntia (klo 11-13) mut sit mua alko nukuttaa. HUOM, mä en juonu, mut Nicky ja Ela ryyppäs siin. Sit tuli molemmat Laurat, Eetu ja Hanna, ja sit tuli Santtu. Sielt lähettiin Saidalle. Niiden omakotitalo oli ihan täynnä lössii, kaikki oli ihan vitun sekasin siellä. Ihan vitun sekasin. Istuin vaan siin rappusilla ja kattelin kännisiä ihmisiä ja savuttelin. Välil Nicky yritti pitää seuraa mut seki oli niin perseet ettei mitään rajaa. Porukka tarjos koko ajan juotavaa, mut sanoin vaan et kiitos mut ei kiitos. Ela yritti saada mut myös useenpaan otteeseen tanssimaan sisälle, mut ku siel oli vilkkuvia valoja, niin en sit viittiny mennä. Sit jossain vaihees mul meni ihan totaalisesti hermot sen touhun kans, joten päätin lähtee menee vähin äänin.

Mä en oo vieläkään oikeen sisäistänyt, että mun koko loppuelämäni tulee olee täysin selvä. Se on tosi julmaa, koska mä oon just niin ankee tyyppi, etten osaa pitää kunnol hauskaa muuten ku kännissä. Tietysti välillä vähän flippaa ja naurattaa, mut se pistetään sen piikkiin, et on väsyny ja et on tylsää, niin pitää kehittää jotain omaa.

Mä en edes tanssi muuten ku kännissä. Enkä mitään. En mä selvin päin koskaan kenenkään kanssa sählää mitään. Mut jos menee useamminki porukan mukaan kun ne dokaa, nii vois ehkä jotain kehittää, mut sit se kyl saattais hävettää aika rankasti jälkeen päin. Eikä sitä vois pistää kännin piikkiin.

Tää musiikki puskee niin täysin tajuntaan. Rakastan tätä ihan vitusti. Eilen mä muuten tajusin senkin, et mul on kaikki pahin paska tapahtunu yhtä aikaa: eka todettiin epilepsia - en oo vieläkään päässy yli järkytyksestä - ja sit heti perään Emma jättää. No ei se Emman jättö ollu mikään yllätys eikä se oikeestaan koskettanu ollenkaan, enkä mä ees itkeny, mut aina kun joku saa tietää siit niin ne säälii mua. Se on julmaa. Ja se on julmaa, et mä tulin jätetyks. Et mä en ollu tarpeeks jollekulle. Tai ehkä olisinki ollu, mut mä en voi mokilleni mitään, mä en voi luonteelleni mitään, enkä mä voi sillekään mitään et mä oon niin raukka, etten uskaltanu kertoo niit asioita ite sille, vaik mun olis ehkä pitäny sit kuitenki. Ei kaikkee vaan uskalla/viitsi/jaksa tehdä. Ei kaikkeen voi olla voimaa.

Itkin eilen silmät päästäni, kun katoin Saksikäsi Edwardin. Se on niin surullinen.

Ja mua vituttaa edelleen. Mistäköhän johtuis?