Voi huh, se ei leikannutkaan tukkaansa. ¢¾ Kiitos kulta.

Nukahdin eilen sohvalle, ja nousin siita vasta viidelta yolla Lillyn huutoon. Kommin omaan petiin ja herasin vahan yli yhdeksan, eli aika hetki sitten.

Tana yona nain unta, et yks toinen poika oli myos leikannut tukkansa, silleen ihan kauheen nakoseksi. Ja etta muru oli kalju.

Himassa ma en naa koskaan mitaan unia, mut aina kun oon jossain muualla yota, naan unta jostakin. Yleensa ne on jotain ihan friikkeja unia, mut niin kyl murullaki. Se naki yks yo unta, jossa ma kerroin, etta osaan teha viinapullolla tempun ja heti peraan kaadoin puolet pullosta maahan (ma en ikina tuhlais viinaa noin!). Sit seuraavaks:

M: "Ma tiedan miks sa oot mun kaa."
A: "No miks?"
M: "Siks et sa paasisit lahemmas Elaa."
A: *kattoo pitkaan ja hassusti*
M: "Ma jatan sut."

ja sit ma olin vaa lahteny kavelee, ja muru oli jaany omaan huoneeseensa itkemaan. Ei tommosii unii saa nahda! Mut nojoo, ma naan kyl pahempii ja sairaampii. :'D Onneks muru ei naa usein unii.

Poyff. Ma oon vielaki kipeena. Tai siis, eilen tuli ihan armoton vatsakipu eika se oo vielakaa lahteny pois. Ihan paskaa, sattuu oikeesti joka paikkaan. Ja sit viel loman vikoina paivina. Great! :X Voi ku mun rakas olis nyt tassa vieressa... Mut, tiistai aamun heratys tulee kyl toivottavasti olee ihana. ¢¾

Siru on lopettanut stalkkaamisen (ainakin se antaa mun olettaa niin). Maailma on taas parempi paikka. :'DDDD