Vituttaa. Kirjoitin siitä yhestä grilliviikonlopusta tänne, muistattehan? En mä tarkoittanut, että muistaisin siitä jotakin, vaan tarkoitin... Mä muistan siitä viikonlopusta vaan pieniä pätkiä. Muistan, että tanssin grillillä, sillä muuten mulle olis tullut kylmä. Sit mä muistan, että nähtiin bussipysäkillä Nico, Henu ja joku kolmas, kai Toni Wirtanen meijän koulusta tai Antti. Sit mä muistan, et istuin bussissa mummopaikalla selkä menosuuntaan päin, ja et makasin Rikulla Mian edessä sängyllä ja et Mia makas mun vieressä meijän faijalla ja sillon mul oli käsi sen jalkojen välissä. Mitään muuta en muista. Mut toivoisin, et etten muistais ees sen vertaa.

Istun faijalla. Oon aika päissäni. Ryypätään Riikan ja Jompun kans, ja on aika kivaa. Placebo soi. Kaikki on kauheen sekavaa. Mua panettaaaa. Joomoi. Kadotin kaljani mut nyt se on taas tossa, hii. Ihan törkeen kova ikävä Emmaa. Näin sen viime viikonloppuna viimeks, ja sitä edellisenä. Ehkä tää kasvattaa mua tai jotain. Ää, en saa kasattuu täs taas mitään järkevää. Tekee mieli kahvii.

Ehkä mä vaan vedän yliannostuksen lääkkeit ja oon ilonen. Moido.