Oon niin kipee, etten eilen pystyny dataa ollenkaan, ja se jos mikä on kummallista.

Milla kävi eilen hakemassa koulukirjojaan meiltä, kun se unohti ne tänne maanantaina. Oon niin pihalla, etten muista ollenkaan asioita. Normaalistikaan en muista mitään, tiedän joo, mut nyt muistan vielä vähemmän. Huokaus.

Huvittais olla Millan vieres, kun seki on kipeenä, tai "kipeenä" tai siltä väliltä, en mä tiedä. :D Mut mä en kyllä halua tartuttaa tätä siihen. En haluu, et se joutuu kärsii tätä. Hyi kamalaa.

Kuuntelen CMX:ää ja odotan, että faija tulee hakemaan mut kymmeneltä lääkäriin. Hyi vittu inhoon niitä. Eilen olin näytteenottojen jälkeen niin kipee, etten uskaltanu pitkään aikaan nousta sängystä ylös, kun luulin et laatta lentää. Kelatkaa, kurkku vitun kipeenä ja oksennustauti, ai saatana. Se olis varmaa ihan hirveetä. Nyt mä olen kaiken lisäks altis epilepsiakohtauksillekin, et jes.

Mulla on pahempi olo kun pitkään aikaan. Oon henkisesti ja fyysisesti ihan loppu. Eka pelkäsin et kuolen, nyt toivon et kuolen ja kohta tajuun, etten kuolekaan. Samat oireet kun krapulassa. Enkä oo syöny kohta kahteen päivään mitään.