Vittu että väsyttää.

Maria on ihana. Mua vaan ärsyttää, kun kaikki hokee koko ajan mulle, et mr.x on niin epävarma ja romuna, ettei se itekään tiedä, mitä sen pitäis tehdä. Selvä, jos se ei tiedä mitä sen pitäis tehdä, se vois tietysti laittaa kaiken alkaneen poikki - onko tässä mitään poikkipistettävääkään - ja antaa mun olla rauhassa, murehtimatta. Mutta okei joo, mä olisin iteki sillon tosi romuna, oon ollu kiinnostunu siit niin pitkään (ja aina se vaan kasvaa), mut mä selviäisin siitä nopeemmin jos se antais tän olla etenemättä mitenkään. Mut kyl mä silti olisin vielä kiinnostunu siitä, siit ei pääse yli eikä ympäri. Meen vaan enemmän sekasin sillon, kun ihmiset yrittää auttaa.

Emmi pakotti mut tekstaa sille hyvät synttärit. Epäonnista, poika täyttää 17 vuotta 7.7.2007 Lähetin sille sit Emmin pakottamatta että "paljon onnea vajaa täysi-ikäinen." Toivon jotenkin iteltäni salaa, ettei se vastaa mitään. Oonpas taas epäselvä.

Asiat on jotenkin hyvin ja huonosti yhtäaikaa, muttei sentään hyvinhuonosti.