Aamulla heräsin Millan halaukseen. Eka kommentti jonka kuulin oli:
"Huomenta, mennääks röökille?"

Edellisiltana, eli uutena vuotena, olin polttanu keuhkoni niin rikki et aamulla tuntu ku joku olisi viiltäny mun keuhkot puukolla auki. Ai saatana mikä tunne. Sit tuli se heittävä olo; ihan hillitön krapula. Mä niiiin vihaan krapulaa, se olo on ihan saatanallinen. Ei ehkä pitäis juoda ei.

Istuttiin kahen ihanan kaa Miran parvekkeella puol kolmeen ja juteltiin. Kiitos teille, oli tajuttoman mahtava ilta. Tykkään, vaikken sitä ikinä teille oo sanonukaa. ;>

Ilta oli kokonaisuudessaan ihan tosi upea. Ja mä olin ainoo fruide koko bileissä, mut Maria oli ihan hullu pissis-barbi, Milla sellanen vähän hutsuhtava pissis, Emmi, Jutta ja Mikko rokkareita, Mira gootti ja Lauri glamrokkari. Niin sairaan näköstä porukkaa ettei mitään rajaa. :'D

Tässä esimakua musta:

1177013.jpg



Että näin meillä. Oli vaan niin paha olo aamulla että ei mitään  rajaa, ihan tosissaan... Pää oli kipeä, vatsassa kiers, tuntu kun olis pilvessä silleen, et se tuntuu pahalta,  tosi pahalta jajaja... En meinannu pysyy pystyssä kun oli niin huono olo, mut ihmekkös tuo.

Tänään vähän pikkusen ihan sairaasti riideltiin taas Millan kanssa. Ihan kamalaa. En mä halua riidellä sen kanssa, mut se on osa suhdetta. Tykkään siitä mut jotkut asiat siinä raivostuttaa mua niin saatanasti. No, ne tekee siitä Millan. <3