Haa, joku kuuntelee Discoa. :'D Tulee vähän entiset ajat mieleen.

Mun tongue web lävistyksen toinen pallo irtos tänään. Olin just kävelemässä jossain puol ysin maissa Merihiekkaan päin, ku meil oli tukarikoulutus siel, ja sit se rupes kilisee. Olin ihan paniikin et mitä tapahtuu, mut sain sen sit sisällä laitettuu sen tankokohdan läpi. Se irronnut pallo tippu viemäriin. :/ Kävin sit tukarikoulutuksen jälkeen ostamassa uuden pallon ja äiti pisti sen kiinni pinseteillä. Sitä ennen mä kyl olin sen pallon kans pelleilly jotain puol tuntii. :p Mut toisil on niin läskit sormet.

Kävin sub wayssä läskeilemässäkin. No hei, puolustaudun sillä, et en ollu koko päivänä syöny mitään muuta, kun porkkanaraastetta. Ei oo muuten ikinä kestäny niin kauan syödä pikkusen porkkanaraastetta. Vitun vammanen päivä oli. :D

Oon faijalla nyt. Se nukkuu ja hengailen kissojen kaa kolmestaan. Mul on ihan hyvä fiilis. Mia, mitä läksyy tuli bilsasta? Alotitteko sitä interreiljuttuu?

Moimoi, nähää.