Loppuviikko ja alkuviikko on mennyt taas ihan vaan suloisuuden kanssa. Mullei oo elämää.

Koko viikon kämppä tyhjänä eikä missään oo mitään. ;< Aika turhauttavaa. Muru tulee kyl tänää yöks, se helpottaa, paljonki. Sen vieres on kiva nukkuu vaikka saanki siltä aina turpaani. :p

Tänään oli se Oriveden haastattelu. Se meni must tosi hyvin ja ne vähän niinkun lupaili, et saattaisin mahdollisesti päästä sinne, mut en vielä hypi riemusta. Toivotaan nyt, et kirje on positiivisesti yllättävä. Hihihiii.

Inhottaa vaan se Emmajuttu. Kun se on Oriveden Opistolla, ja jos mä pääsen sinne, joudun kuuntelee ku sen muija aukoo mulle päätään koko ajan. Mut jos se luulee, etten mä pistä vastaan, se on ihan vitun väärässä. Jos sillä on jotakin avauduttavaa nii saa tulla sanomaan. Voi vittusaatana.

Kohta lähen faijalta kotiin päin. Meil on siis molemmat kämpät tyhjinä. ;D Fine, eikä kukaan tosiaan jaksa pyörii meil. Toivottavasti Panu tulee ees käymään.

Otus sano tulevansa yhen ja kolmen välillä, et siinä on sit taas venailemista. Mitähän sitä keksis, ku ei oo mitää päihdyttävää. Tai onhan tossa, mut ajattelin säästellä juhannukseks, ku muuten mul ei oo juotavaa jussina. :<< yhyy nagst.

Kerranki mul on paljo tupakkaa. Faija vaa osti mulle kaks normii ja sano, et koita pärjää noilla. Olin vähä et mitä vittuu, mut ihan miten herra haluaa. Se ei taaskaan huolinu mun rahoja.

Ääää, mun on päästävä sinne Orivedelle, oikeesti. Tänäänki ku tultiin sieltä, niin heti Helsingissä alko yleinen vitutus. Vitutti ihan liikaa, mut muru on ihana ja piristi taas.

Mulla ei oo enää elämää ja se huolestuttaa mua...