Hui, aika hassua.

Oon jotenki tosi jumissa. Mä seurustelen, ja viel kolme viikkoo sit olin sitä mielt, et mikään ei koskaan muutu, kaikki on samanlaist päiväst toiseen. Nyt ton kans kaikki päivät on ihan täysin erilaisii, jutut muuttuu ja löydän siit koko ajan jotain uutta. Mmm...

Jännää, et täl kertaa mä oon se, jota hakataa suhteessa. On mul ollu sellane suhde ennenki, mut siis ku viime suhde meni ihan päin vittuu ku tuli kauheen paska olo siitä, et löin tyttöä. Nyt mua hakataa, enkä mä koe siin mitää outoo tai erilaista. Mun pitäis olla vihanen, loukkaantunu ja itkee, mut ei mul oo sellast oloo ollenkaa. Kai mä oon tunnevammanen, enkä tunne puoliikaa tunteita joit ihmisen pitäis, tai sit mä oon tottunu. Ihan törkeen pelottavaa, mihin mä oon taas menos?

Tänään tulee rahaa. 64€ velkoja suunnillee vaik mä inhoooon olla velkaa. Mut nyt oon kasannu jo 25€ ja huomen ainaki kymppi lisää. Emmi on ihana ku se yrittää kauheesti auttaa, et kyl mä voin antaa sulle rahaa ja plää plää, mut en todellakaa oo ottamas niit vastaan. Kyl mä saan maksettua, yritän ainaki kauheen kovasti. Joko siihen menee vitusti aikaa tai sit saan kaiken maksettuu jossain ens viikon paikkeilla. Toivottavasti.

Pyh. Rankkaa, mut ei sille mitään voi. Onneks koht on Tuska 2008 ja sit suoraan Losiin, eikä tarvii huolehtii. Vituttaa vaa ku Tom otti hatkat ja lähti Tanskaan. Sielt sitä on vähä vaikee lähtee metsästää. Olis vaa pitäny pitää sen henkkarit ja pankkikortti, ni olisin saanu rahani takas. Nyt mul on 20€ velkaa vaan sen vitun mulkun takii.

Se harrastaa ties mitä urheilulajei eikä se uskaltanu tapella mun kans. ;D Eka se sano, et tuu nyt Columbukselle ja ota kavereit mukaa. Mä sit sanoin et mul menee viis minuuttii ja et tuun yksin, eikä jätkää näkyny. Pikkusen kävi vituttaa, mut nois jutuis menee aina jossain välis ketjuu rahaa/muuta välistä. Tohon "ketjuun" en enää luota, pakko käyttää vakituista, vaik se onki kaikkein paras. En vaan viittis vaivata niitä, mut kai mun pitää. Kyl ne sanoo ei jos niille ei sovi.

Tänään lähetin näytetekstit, todistukset yms. Pelottaa ihan törkeesti, apua apua. Mitä jos en pääse sinne?! Mitä mä sit teen? Kun en päässy vissiin yhteenkää yhteishakukouluu, tai silt must tuntuu. Sit mä vaa lusmuilen, meen duunii ja haen Orivedelle uudelleen ens vuonna. Purrr...

Tosi letkee päivä töis. Ei mitää ongelmaa. Ikävä vaa, mut toivottavasti nään muruu viel tänää, ku nähtiin niin nopeesti tos joku aika sit. Ääää, oot ihana.

But now the current's slowly pulling me down
It's getting harder to breathe
It won't be too long and I'll be going under
Can you save me from this?


Ymh, miks olit eilen niin hassu? Mietityttää. Kaikki vaa muuttuu...