elämä on perseestä ja kalja maistuu. mikäs tässä ollessa.

mika on ihana mies, se saa mut aina tuntee itteni ihmiseks. tai sillee et tulee hyvä mieli, ku sitä kuuntelee. se jotenki tajuaa sen, et mullaki on ihmisarvoo, sillonki ku kukaan muu ei tajuu. mä välitän siitä niin paljon, et toisinaan ihan pelottaa. mika vaan on niin täydellinen. se ei provosoi ollenkaan sitä mitä mä oon. se oikeesti välittää.

tai sit mä oon sokee ja luotan siihen liikaa. pääasia vaan on se, et nää jutut on nyt kunnossa. ei tarvii pettää, ei ees huvita, kun siltä saan kaiken mitä mä koskaan tuun tarviimaan. se antaa mulle kaiken ja enemmän, vaikkei mitään koskaan ostakaan mulle. mut sillä on tunteet ja se kertoo niistä mulle avoimesti vaik vähän ujo onkin. ja seksi on loistavaa. joo. kaikki siinä on, mitä mä vaan voin kuvitella... paitsi et sillä ei oo rahaa, mut se ei oo mikään este. ei rahalla oo mulle merkitystä. mä vaan välitän ja melkein rakastan niin paljon, et kaikki toimii näin tosi hyvin.

ainoo ongelma tässä on se, et mika on miran isoveli. mut vittuako sekään merkitsee enää, en seurustele miran kanssa enää. ero tuli lauantaina. mika on täydellinen 23-vuotias mies, eikä kukaan ota sitä multa pois. mä välitän siitä ihan liikaa.

oon niin koukussa siihen.

 

"ei ikuisuus

ei vuodetkaan

ei mikään meitä erota"