Voi vittu. Musta on tullu ihan hullu huligaani. Oltii Elan kaa taas elien dookamassa. Aloteltii Elalla, kuunneltiin musaa ja kitattiin viinaa. Oli vitun siistii, mut sit tuli vähän kiire lähtee sieltä pois, ku Elan mutsi oli ihan perseissä eikä me haluttu katella sitä/tarjoo sille viinaa.

Mentiin sasekapuistoon istuu hetkeks ja lähettiin kävelee jonneki Rastilaan päin ja Rastilan metroasemalta metrolla Vuosaareen. Columbuksella oli jotain lössiä, ja jäätiin sinne sit riehuu ja juttelee ihmisten kaa.

Sit meijän piti lähtee faijalle päin, et päästään jonneki lämpimään sisälle ja et jos mutsi soittaa, nii oon sit jossain sisällä. Otetiin jostain syystä - en tiiä mistä syystä - Henu ja Jukka mukaan. Faijalla juteltiin jotain paskaa, mä suunnilleen nojailin Jukkaan päin ja näytin niille mun tatskaakin. Sit mä en muista enää mitään.

Kun aamulla heräsin täältä, olin ihan et mitä vittua. Nukuin yksin faijan sängyssä kaikki vaatteet päällä, vaikka mun olis pitäny mennä Elalle yöks. Kello on nyt 9:17 ja Ela ei vastaa puhelimeen. Faija oli nukkunu sohvalla, mut onneks se pääs ees nyt omaan sänkyynsä.

Vittu että heittää päässä. Olin unohtanu ottaa lääkkeet ja kaikkee. Nyt sit onneks muistin ottaa. Faija selitti jotain, et olin juonu sen kaa tos parit kaljat sen jälkeen, kun muut oli lähteny, mut mä en ees muista et ne olis lähteny missään vaiheessa. Huh huh. Vituttaa tää.

Näin Mr.x:n eilen metroasemalla. Mun sydän tuntu kuolevan.


//klo 10:05

Ela soitti. Se sano, että olin vissiin sammunut tohon sohvalle, ja noi lähti jossain vaiheessa, eikä Ela tiiä millon. Mun olis tosiaan pitäny mennä niille, mut Elakin oli siinä kunnossa, että käveli silmät kiinni himaan täältä asti, joten senkin kunnon voi päätellä...