Hahaa. Koulu alko tänään. Järkyttävää.

Eka koulupäivä oli hemaiseva: salama iski meijän kouluun, sit räsähti, valot välkky, kuulosti ku koko koulu olis romahtanu. Sit palohälyttimet alko soimaan ja juostiin kaatosateeseen. Onneks mikään ei palanu tai mitään, et kaikki oli ihan jees. Mua kyl houkuttaa ajatus siitä, et koulu sortuu ja kasa lissuja jää alle. Anteeks, nyt oon taas liian julma. :p

Ville istu meijän luokassa jotain puol tuntia, kun se oli päässyt aikasemmin. Julmaa, että joudun kattelee sen rumaa naamaa vielä vuoden. En tykkää yhtään. Se hyvin tietää, että oon Tommyn ja Eetun kanssa samalla luokalla, minkä takia sen täytyy tunkea niiden kanssa meijän luokkaan? Hyi helvetti, oksennan henkisesti aina, kun nään sen. Okei, tällä kertaa nauroin, mut nauroin siks et Ela repes. :'D

Pakko myöntää, et se tuijotti mua suht paljon tänään, ellen sit oo vainoharhainen. Onneks voin sanoo sille, jos se käy ahdistelee, et seurustelen Emman kanssa, näpit irti. :D Mut joo, Emma on ihana.

Se on nyt siellä Oriveden opistolla koulussa. Siel on kuulemma ihan kivaa. En jaksa odottaa perjantaihin. Vielä kolme pitkää päivää, niin näen Emman taas. Pitkästä aikaa. Näin sen tytön viimeks neljä kuukautta sitten. Itse asiassa tänään tasan neljä kuukautta sitten. Julmaa.

Nyt mulla on jotenkin Burnout fiilis. Hain wikipediasta jälleen tietoja asiasta:

Työuupumus (engl. Burnout) on työelämään liittyvä väsymys-stressi -oireyhtymä, jonka vuoksi työntekijä ei kykene täysipainoisen työpanoksen antamiseen vaan kokee uupumusta ja usein masennusta. Muita oireita ovat sosiaalisten kontaktien heikkeneminen, voimakas muutosvastarinta ja jopa harhaisuus. Työpaikan ilmapiirillä katsotaan olevan ratkaiseva vaikutus työuupumuksen syntyyn.

Et näin meillä. Enkä mä kestä meijän koulua. Siellä on kamalia ihmisiä, liikaa lissuja, liikaa paskaa porukkaa. Muutama helmi kyllä löytyy, mut niihin se sit taitaakin jäädä. Ei jaksa ei.

Ja sitä paitsi mulla on ihan liiiian kova ikävä.