Kih. Oon Sonjan Arabian Nights bileissä, ja tääl on talo täynnä lössii. Härö musa soi (tosi härö), viinaa, tupakkaa ja ruokaa kuluu ja on ihan kivaa. Villejä naisiakin löytyy. Kipeet muijabileet.

Mä en tunne oloani hirveen öh... lössiin kuuluvaks. Kaikki muut on Torkkelista paitsi mä, enkä tunne tällä hetkellä muita kun Sonjan, mut onneks Heli on tulossa. Se saa mut nauramaan. Aina, kun käytetään sanaa me, esimerkiks "mennään tupakalle", lasken itseni automaattisesti pois tämän sanan yhteydestä. Eli siis, helpommin selitettynä en tunne kuuluvani käsitteeseen "me."

Eilen oli ihan siistii. Olin Annan 18-vuotis juhlilla (toisin sanoen vedin pummikännit boolilla ja skumpalla) ja siel oli mm. Anne ja sen jätkä, Emmi, Milla, Lauri, Mira, Maria ja Mr.x. Olin aika kusessa. Tai siis, soitin Emmille et haluun mennä sen kaa samaa matkaa Annalle kun en muuten osaa ja näin. Emmin kanssa samaa matkaa tuli myös yllä mainittu lössi, Mr.x mukaan lukien, vaikken edes tiennyt, että se on tulossa.'

Vedin kunnon kännit ja huojuin ympäriinsä, avauduin Millalle ja kaikkee tollasta.

Me sovittiin Millan kanssa että mennään naimisiin. :D Sen jälkeen joku yritti parittaa mua heteroMarialle, en tiiä kuka. Eniten perjantaissa, eli eilisessä mua vitutti se, et Mr.x teki taas sitä samaa: aina, kun menin istuu jonnekin, se tuli mun viereen istuu. Sit se jutteli mulle, vaik tietää etten kestä henkisesti sitä oloo, kun se on lähellä (liian hyvä fiilis). Justhan se anto mulle pakit, miks se sit taas käyttäytyy noin?

Se kusipää haluu kiusata, rääkätä, kiduttaa mua mahdollisimman paljon.