Mulla on vanha isoveli.

Kaikilla on synttärit koko ajan. Perjantaina oli Riikalla, eilen sillä yhellä ja tänään Miikalla. Kenellä olis sit huomenna ja ylihuomenna?

Väsyttää, vaik nukuin viimeyönä jotain kolmetoist tuntii. Porcupine Tree soi ja mul on ikävä. Ja tylsää.

Oltiin eilen ripariporukan kanssa ryyppäämässä. Tai nojoo, ne ryyppäs, mä en. Kaikki oli ihan helvetin sekasin, Panu heilu siel housut nilkoissa (oikeesti!) ja oksens, Betti makas about mun päällä koko ajan, joku heitti koko ajan mun päälle bissee tai lonkeroo, Pasi heilu ku heinämies ja mun piti laittaa sen vyö kiinni (emmä osaa laittaa fruittarivöitä kiinni!), Janne heitteli jonkun pikku kakaran pyörää ympäri mestoja, lokki pölli Sandran makkaran ja kaikki muut riehu muuten vaan. Mä lähin sielt ekana, jossain kymmenen aikaa, koska koko sen ajan ku olin siellä, istuin kalliolla ja kuuntelin huutohevii... Ja sit mua alko vituttaa, ku lössi kokoontu siihen mun ympärille. :D

Katoin jonkun isien synnit leffan eilen. Se oli tosi rankka, tai siis. Siin puhuttiin siit Ku Klux Klaani hommasta, ja se oli tosi tapahtumiin perustuva leffa. Aika julmaa, ihmiset osaa olla hirveitä.

Löysin tänään kappaleen, jota oon etsinyt seitsemän vuotta. Tuli jotenkin vapautunut fiilis. Kuulin sen tosiaan viimeksi seittemän vuotta sitten, ja nyt oon ihan sekaisin. Se oli mun lempi kappale silloin. mä olin 7-8 vuotias sillon, ja kuulin sen pari kertaa autossa. Se oli niin ihana... Ja se on vieläkin.

Mä tahdon nähdä erään ihmisen tänään, mut aina ei voi saada tahtoaan läpi.

Yhen biisin sanat sopii muhun niin täysin... Sun salaisissa haaveissas, joku rakastaa sua niin että sydämeen sattuu. Voi että mä rakastan The Rainin musiikkia.

 

ps. se muuten vastas mun viestiin eilen aamulla. se oli ottanu mun numeron riparilla sellasesta lapusta, jossa oli melkein kaikkien numerot, ja tallentanu koko numeron ihan väärin, mut sai mun numeron nyt sitten kuitenkin, kun tekstasin sille.