Olipas uuvuttava päivä tänään. Olin isin kanssa pizzalla, ja käväsin keskustassakin tänään. Leikkihuudettiin kilpaa Julian kanssa siitä, kuinka mun tietokone on Juliaa tärkeempi mulle ja kuinka mun tupakallakin on enemmän tunteita kuin sillä - Julia huusi "miten sä kehtaat väittää tollasta?!" ja mä vaan väitin -, ja välillä musta vaan tuntui, että se meni vähän oikeen riidan puolellekin. Varsinkin sillon, kun mä sanoin, että se tykkää Joonasta ja Julia vaan huusi että "Sä olet niin väärässä!" Saara ja Riki vaan nauro, Riki varsinkin. ^^"

 

Ne on Saaran kanssa ihan kummallisia. Siis Saara + Riki. Taino, Saara on ihan normaali, ihan paras, mutta se Riki on vähän hassu. Se ei koskaan puhu mitään, pussailee vaan, mut joskus se innostuu puhumaan. Tänään esimerkiks, se alko selittämään jostain Linnunradan Käsikirja Liftareille -kirjan systeemistä, että 42 on vastaus kaikkeen. Mä menin ihan hämilleni, kun sitä aikasemmin olin kuullu sen vaan nauravan tai sanovan "Lol" tai "Eiii, mä hyppään parvekkeelta." Se oli tosi hämyä. Ainoo, ettei Riki saanut selitettyä juttua loppuun, kun Saara jo tuli ja sano sille lähes suoraan että pää kiinni ja sit ne taas suuteli. Ihan hönöö.

 

Välillä mun tekis mieli oikeesti repii Saaran pää irti ja syöttää se Rikille, mut tuun aina järkiini, on se Saara kuitenkin ihan ihana ja rakas ja söpö ja vaikka mitä muuta. Ihan mun paras kaveri suorastaan.

 

Mä en ikinä halua kasvaa aikuiseks. Julia on jo liian aikuismainen (vaikka se huutaakin kaikkea ihan typerää keskellä keskustaa) ja Saara menee varmasti naimisiin sen Rikinsä kanssa. Ne on niin aikuisia. Tai ei Saara silleen, enkä Rikistä tiedä kun ei sitä kukaan tunne, mutta Julia. Ja Sonjakin aina välillä on niin aikuinen. Saara ja Riki menee varmasti naimisiin. Mun pitäis leikkiä ekaluokkalaisten kanssa, niin teitäisin, ettei mun kaverit oo isoja eikä niistä tuu aikuisia pitkään aikaan. Mä haluan lentää Peter Panin kanssa Mikämikä-maahan ja olla lapsi aina ja ikuisesti. Mä en halua koskaan tehdä oikeita töitä, enkä koskaan saada vastuuta, enkä koskaan saada lapsia, tai mennä naimisiin tai kihloihin, en elää pitkässä parisuhteessa, en ostaa omia alusvaatteita, en hoitaa lapsia, en ostaa viikoksi omia ruokia, en viedä lapsia tarhaan, saada äitienpäiväkorttia, tarkastaa pikkulapsen koulutehtäviä, olla pomo, olla riippuvainen numeroista, kysyä asiakaspalvelusta, missä on naistenvessa, itkeä sydänsuruja, miettiä meikkausta, korostaa rintoja, ostaa korkokenkiä, käyttää minkäänlaisia hameita tai v-aukkopaitoja tai sukkahousuja tai kasvattaa pitkää tukkaa tai kynsiä tai laihtua tai pienentää peppua tai tai tai...

 

Mä haluan selvästi olla lapsi ja poika ikuisesti.