Miks mä aina hajotan kaiken?

Olin taas vaihteeks tos yks yö murulla, ja ku mentii kolmen aikaa röökille, se sai taas mutsiltaan huudot siitä et me pidettii metelii, vaik se ei tehny mitää. Samana iltana tuli vähän avauduttua kullalle ja se mulle, enkä nukkunu koko yönä ku vaa mietin niit sen ongelmia. No, ainaki joku vahti sen unta.

Hajotan muutenki koko ajan jotakin. Ja mokaan aina. Mua vituttaa se ihan suunnattomasti. Tavarat ei pysy käsissä, mikään vaan ei toimi.

Tänään me mennää leffaan. Muru saa kyl hengailla mun kanssa koko päivän, koska huomen alkaa Tuska 2008 ja sunnuntai aamuna mä lähen Los Angelesiin. Ei oikeesti just nyt yhtää huvittais, mut kai siit tulee sit hienoo ja upeeta ja siistii. Oon venannu tota ihan törkeesti mut oon myös kauheen väsyny enkä jaksa ajatella just nyt mitään järjellä. Haluisin vaan nukkua murun kaa ja olla sen lähel.

Mutsi on epäreilu. En saanu eilen jäädä niille yöks vaik mul olis nyt ollu vika mahdollisuus. Miia on saanu mua nuoremmasta asti mennä ja tulla niinku haluaa, aina sil on jotain kavereita yötä - monta samaa aikaaki - mut multa on riistetty toiki kaikki hyvä. Ei oo yhtään kivaa. Hmph, angst.

En mä voi jättää muruu tänne yksin kaheks viikoks. En mä vaan voi. Ää, tulee ikävä. Mut ehkä se on vaan hyvä...

Muru nukkuu viel, mut kai se kohta soittelee tai jotain. Sit leffaan. Puff.

My baby shot me down.


ps. meil tuli kuukaus 24. päivä