Mulla on ihan hassu olo. En osaa tällä kertaa kuvailla tätä kovinkaan hyvin.

Perjantai meni ihan yli. Lähettiin Elan kanssa Petelle ottamaan olutta ja muuten vaan hengaamaan. En jaksanu sit enää lähteä kotiin/faijalle/Elalle asti yöksi, joten jäin Petelle. Siitä en sitten sanokaan enää mitään.

Kun mä aamulla heräsin, ulkona tuuli niin kovaa että puut irtoili juurineen ja lenteli ympäriinsä. Mulla oli ihan kamala krapula, eikä mulla ollut mitään hajua missä olin, ennen kun Pete sano hyvät huomenet. Siinä mä sitten taas metsästelin vaatteitani ympäri kämppää, pesin naamani, ja otin ilomielin Peten tarjoomat tasottavat vastaan. Katottiin musakanavaa ja koomattiin sohvalla. Olin heräämisvaiheessa jo puol tuntia myöhässä niistä myyjäisistä, eli siis heräsin puol yhdeksän. Pete osti mulle tupakkaa ja saatto bussi pysäkille.

Vittu että on taas semmonen olo. Ihan kamalaa. Ja kaikki paikat on ihan jumissa. Kaikki. Musta tuntuu, että otan säätämisestä vähän lomaa.

Sain muuten selvitettyä, minkä ikäinen Pete on. Se on 27-vuotias. Veikkailin suhteellisen oikein.